Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با صدور پیام از همدلی و وفاق مردم و مسئولان در برگزاری کنگره ملی ۱۱هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با صدور پیام از همدلی و وفاق مردم و مسئولان در برگزاری کنگره ملی ۱۱هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/۱۶۹)

کنگره ملی ۱۱هزار شهید جامعه عشایری کشور با شکوه هرچه تمام به میزبانی مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری، که مزین به توصیه‌های حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بود، عطر شهید و شهادت را همراه با رایحه خدمت بی‌منت و صادقانه در بام ایران جاری ساخت، که این موفقیت بزرگ را مدیون همدلی و وفاق بین آحاد مردم و مسئولان، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و دستگاه‌های مختلف اجرایی در سطح ملی و استانی بودیم.

اکنون جبین شکر بر آستان خداوند متعال می‌ساییم که به برکت خون شهدای عزیز توانستیم بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و دیدار با مولا و مقتدایمان ولی امر مسملین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به مناسبت این کنگره عظیم، روحیه‌ای مضاعف برای ادامه راه شهیدان عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت و سلامت کسب کنیم.

 کنگره ملی ۱۱هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی شایسته مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری ضمن اینکه دستاوردهای ارزشمندی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، وحدت اقوام و مذاهب داشت، حاوی یک پیام بزرگ بود که عشایر قهرمان و سلحشور ایران اسلامی، با بصیرت و هوشیاری کامل پشتیبان انقلاب و اسلام بوده و در مسیر رسیدن به قله‌های پیشرفت و ظهور تمدن بزرگ اسلامی گوش به فرمان ولایت هستند.

به پاس حضور و نقش‌آفرینی آحاد مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری ازجمله خانواده‌های معظم شهدا، نماینده ولی‌فقیه در استان ، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی، صدا و سیما و اصحاب رسانه، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سرافراز، ائمه جمعه و جماعت، کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد اجرایی کنگره و اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان که در برگزاری کنگره عظیم و ملی ۱۱هزار شهید جامعه عشایری با رهنمود، پشتیبانی، حضور، قلم و قدم فرزندان خود در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) را یاری رساندند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

امیدوارم برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی با آثار گران‌بهایی از خاطرات شهدا، رزمندگان و ایثارگران در قالب کتاب، فیلم، سرود و غیره توشه‌ای برای همه ما و ذخیره‌ای ارزشمند برای نسل‌های آینده باشد».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری کنگره شهدا عشاير سپاه حضرت قمربنی هاشم ع چهارمحال و بختیاری برگزاری کنگره مردم و مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در پیش اجلاسیه شهدای آموزش نظامی اظهار کرد: افتخارآفرینی‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف محصول مجاهدت‌ها، روحیه ولایتمداری، انقلابی‌، جهادی و خادمانه پاسداران و بسیجیان و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنها و حمایت های ملت بزرگ ایران از این نهاد مقدس است که توانسته دشمنان را در عرصه‌های مختلف شکست دهد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته در همه عرصه‌های پاسداری و خدمت به مردم، اولین نفر وارد صحنه می‌شوند و آخرین نفر از میدان خارج می‌شوند و این به برکت ایمان و اعتقاد راسخ نهاد مقدس سپاه به خداوند و نصرت‌های الهی است.

وی افزود: هویت سپاه، انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است و نقش‌آفرینی‌های این نهاد مقدس و مردمی موجب بسط پیام و گفتمان انقلاب اسلامی و انعکاس مقاومت و استکبارستیزی ملت بزرگ ایران به نقاط مختلف جهان شده است.

سردار کریمی تاکید کرد: نقش‌آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف همواره برای ملت ایران امیدآفرین، آرامش‌بخش، غرورانگیز و برای دوستداران انقلاب ظرفیت‌ساز برای مقابله با تهدیدات بوده که نمونه این مهم در تشکیل جبهه مقاومت با تاسی از اندیشه‌های امامین انقلاب و تدبیر و هوشمندی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که برای جهان اسلام امت‌سازی کرد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و مطالبه ملت بزرگ ایران در تنبیه رژیم کودک‌کش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی بار دیگر اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند، گفت: به فضل الهی و دعای خیر شهدای بزرگ مقاومت این عملیات تاثیرات راهبردی را در سطح منطقه و جهان داشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به آغاز برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان مرکزی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مهم در استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان بود که در سال ۹۸ اجلاسیه اصلی آن برگزار شد و در طول ۷ سال گذشته این رویداد مهم توانست نمایشگاهی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم مردم و جوانان استان و تاریخ پر افتخار استان را به نمایش بگذارد.

وی افزود: دستاوردهای کنگره شهدای استان در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد و گفتنی است و مهمترین آن بیانات مقام معظم رهبری و تشکر ایشان از اقدامات کنگره است که محصول تلاش جمعی همه بخش‌های استان است و این مسیر پر افتخار باید همچنان با قوت ادامه‌دار باشد.

سردار کریمی تاکید کرد: عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و ادامه راه هدفگذاری‌ها و سیاست‌گذاری‌های ستاد کنگره در گام دوم کنگره مورد توجه بوده و در سال‌جاری با قوت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال‌جاری برگزاری چندین اجلاسیه تخصصی را دنبال خواهیم کرد و در رویکردهای مختلف از جمله محرومیت‌زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری، تبلیغاتی، زیرساختی، عمرانی و حمایتی، برنامه‌ها را هدف‌گذاری و اجرایی می‌کنیم. جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می‌توانند در این جریان نقش‌آفرین باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار کریمی خاطرنشان کرد: آموزش عقیدتی و سیاسی در کنار آموزش نظامی از ارکان موفقیت رزمندگان اسلام در طول تاریخ انقلاب بوده و در دفاع مقدس این مهم بسیار مورد توجه بوده که باید تبیین شود و این نیازمند همت و تلاش پیشکسوتان است و جوانان باید علاوه بر بهره مندی از تجربیات و خاطرات پیشکسوتان آنها را در قالب‌های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است