Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی، در حاشیه برگزاری اجلاس معاونین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، در خصوص اقدامات حمایتی وزارت بهداشت در زمینه درمان ناباروری، گفت: یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت، بحث جوانی جمعیت است. سه و نیم میلیون فردِ نابارور در کشور داریم و این افراد چنانچه از خدمات درمانی خوبی بهره مند شوند ، می توانند صاحب فرزند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت این اولویت، به بیمه ها تاکید شد که هزینه افرادی که نابارور هستند را پرداخت کنند و باید این مژده را به ملت عزیز بدهیم که ۹۰ درصد خدماتی که برای افراد نابارور انجام می شود، تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و این موضوع را به تمام مراکز مربوط اعلام کردیم تا افراد نابارور را با احترام پذیرش کنند.

گسترش مراکز ناباروری در استان ها

عین اللهی گفت: از طرفی مراکز ناباروری در استان های مختلف گسترش پیدا کرده است و امیدواریم با این اقدام خدمات پایداری برای درمان ناباروری ارائه شود.

وی در خصوص وضعیت کنونی کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: این همه گیری هنوز در جهان خاموش نشده است و ممکن است با جابجایی ها و مسافرت هایی که صورت می ‌گیرد، سویه های جدیدی پیدا شود، بنابراین باید همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرده و مراقب باشیم.

بیشتر بخوانید: ۲۰ درصد زوج های ایرانی نابارورند

۴۷۴۷

کد خبر 1643863

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهرام عین اللهی باروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی