Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:15:20 GMT

ساوت گیت از هدایت انگلیس برکنار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۷۳۶۱

ساوت گیت از هدایت انگلیس برکنار نمی‌شود

اتحادیه فوتبال انگلیس با حمایت از سرمربی این تیم اعلام کرد ساوت گیت از کار برکنار نمی‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، تیم ملی انگلیس در لیگ ملت ها عملکرد ضعیفی داشت و با ۲ تساوی و ۲ باخت در قعر جدول گروه قرار گرفت. از این رو انتقادها از گرت ساوت گیت افزایش یافته است و خیلی‌ها خواهان برکناری او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دبی هویت، رییس اتحادیه فوتبال انگلیس اکنون از این مربی ۵۱ ساله دفاع کرد.

به گفته رییس اتحادیه فوتبال انگلیس، گرت ساوت گیت با وجود انتقادهای اخیر از اعتماد کامل اتحادیه  برخوردار است. او گفت: قبل از این که گرت سرمربی شود، فوتبال انگلیس هیچ افتخاری نداشت. یک رقابت باشگاهی وجود داشت که ما در مورد آن صحبت می کردیم و بازیکنانی که در تیم ملی با هم هماهنگ نبودند. نباید فراموش کنیم او موفق‌ترین سرمربی انگلیس است که در ۵۵ سال گذشته داشته‌ایم. ما به گرت به دلایلی که بیان کردم ایمان داریم و فکر می‌کنم این مهم‌ترین چیز است.

ساوت گیت در سال ۲۰۱۶ به نیمکت تیم ملی انگلیس رسید. او از آن زمان انگلیس را به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و به فینال یورو ۲۰۲۰ رساند. این تیم در جام جهانی در گروه دوم با تیم‌های ولز، آمریکا و ایران هم‌گروه شده است.

تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی و از رقیبان تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر است. در طول چند سال گذشته استعدادهای زیادی در این تیم شکوفا شدند و در ترکیب انگلیس قرار گرفتند به همین خاطر انتظارات زیادی از گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در جام جهانی می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرت ساوت گیت تیم ملی فوتبال انگلیس فوتبال انگلیس جام جهانی ساوت گیت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح‌های بازآفرینی شهری در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مهدی هدایت گفت: با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، در سه سال اخیر بیش از ۳۷ تفاهم نامه برای ساخت حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در تعامل با سازمان ها، ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود:ساخت ۲۰۰ هزار واحد در قالب ۵۴ طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در تامین مسکن استطاعت پذیر برای اقشار کم درآمد هم برنامه ریزی شده است.

مهدی هدایت درباره اقدامات سازمان نوسازی در زمینه مسکن گفت: ساخت یا مشارکت در حوزه مسکن در سه سال گذشته در مقایسه با ده سال قبل ۵ برابرشده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: نوسازی بافت فرسوده در سه سال گذشته با رشد متوسط ۵۰ درصدی سالیانه در حال انجام است.

مهدی هدایت همچنین با بیان این موضوع که اصلاح معابر در سه سال گذشته در مقایسه ده سال قبل دارای رشد ۱۵ برابری بوده است، افزود: رشد طرح‌های موضعی هم در سه سال گذشته در مقایسه با ۱۰ سال قبل ۵۴ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد