Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه معارفه مشاور رئیس و مدیر نظارت و ارزیابی بنیاد سعدی، با حضور رئیس و معاونان بنیاد سعدی با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس این بنیاد برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی بنیاد سعدی، این جلسه معارفه با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس بنیاد سعدی، سیدباقر سخایی مشاور رئیس، شهروز فلاحت پیشه معاون امور بین‌الملل، سیدعلی موسوی‌زاده مشاور رییس و جمعی دیگر از همکاران در سالن اجتماعات بنیاد سعدی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌در این جلسه حدادعادل با اشاره به سوابق و خدمات موسوی‌زاده در سمت‌های پیشین وی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، که آخرین آن رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان بوده است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت و تجارب موسوی‌زاده نقطه عطفی در ادامه مسیر رو به پیشرفت بنیاد سعدی خواهدبود.

وی همچنین حضور موسوی‌زاده را در کنار معاونت امور بین‌الملل بنیاد، مایه تسهیل و تقویت روابط این بنیاد با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دانست.
سیدعلی موسوی‌زاده در کنار مقام مشاور ریاست بنیادسعدی، مدیریت نظارت و ارزیابی و نیز مدیریت انتشارات بین‌المللی بنیاد سعدی را نیز بر عهده خواهدداشت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، بنیاد رودکی ، غلامعلی حداد عادل

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بنیاد رودکی غلامعلی حداد عادل بنیاد سعدی موسوی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد