Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاهی اسرائیلی در حکمی تشکیلات خودگردان فلسطین را ملزم کرد به خانواده‌های ۳۴ اسرائیلی کشته شده در عملیات‌های فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی غرامت بپردازد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، دادگاه منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی با صدور حکمی، تشکیلات خودگردان فلسطین را ملزم کرد به خانواده‌های ۳۴ اسرائیلی کشته شده در عملیات‌های اجرا شده توسط فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی فلسطین غرامت‌هایی به ارزش ۱۳۰ میلیون شکـِل (هر ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۷ شکـِل یک دلار) بپردازد.

سایت روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد، حکم یاد شده حکمی جزئی در ارتباط با ۱۵ شکایت برای دریافت غرامت است که تعدادی خانواده اسرائیلی از طریق یک سازمان حقوقی حامی شهرک‌نشین‌ها موسوم به "شورات هدین" علیه تشکیلات خودگردان فلسطین ارائه کردند.

این سازمان به پرونده‌های دفاع از شهرک‌نشین‌ها و سربازان اسرائیلی که مرتکب جنایات نژادپرستانه و حملات و ترور فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی شده‌اند، می‌پردازد.

حکم یاد شده بر اساس حکم سه سال قبل دادگاه رژیم صهیونیستی صادر شد که در آن ادعا شده بود تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری مسؤول عملیات‌های جنبش جهاد اسلامی در اواخر دهه نود و اوایل سال ۲۰۰۰ است.

در آن حکم تشکیلات خودگردان فلسطین مسؤول عملیات‌هایی اعلام شد که در ابتدای انتفاضه دوم و در طول آن انجام شد و امکان شکایت جهت دریافت غرامت برای خانواده‌های کشته‌ها وجود دارد.

سایت آحارونوت در ادامه اعلام کرد، برخی از این پرونده‌ها و شکایات برای دریافت غرامت علیه تشکیلات خودگردان فلسطین ۲۰ سال قبل ارائه شدند، برخی از آنها نیز سه سال قبل به دنبال صدور حکم یاد شده که "تشکیلات خودگردان را مسؤول تمامی این عملیات‌ها دانست"، با یکدیگر ادغام شدند.

پیش از صدور حکم یاد شده، دادگاه‌های رژیم صهیونیستی در صورتی که ثابت می‌شد نیروهای تشکیلات خودگردان و یا دستگاه‌های امنیتی مجری عملیات‌ها بوده‌اند، تشکیلات خودگردان را ملزم به پرداخت غرامت می‌کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین تشکیلات خودگردان فلسطین حکم یاد شده عملیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در راستای یاری مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکایی - انگلیسی به کشور ما، نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن به لطف خداوند متعال، کشتی اسرائیلی ام اس سی داروین (MSC Darwin) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و چند پهپاد هدف قرار داد و به فضل خدا این عملیات با موفقیت با اهداف خود رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیروی موشکی به یاری خداوند، تعدادی موشک بالستیک و بالدار به سمت اهداف دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

نیرو‌های مسلح یمن به ادامه عملیات خود در یاری رساندن به ملت فلسطین از طریق ممانعت از دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به طرف بنادر اشغالگران می‌روند، در دریای سرخ و دریای عربی و در اقیانوس هند تاکید می‌کند و همچنین به انجام عملیات نظامی بیشتر علیه اهداف دشمن اسرائیلی در فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و این عملیات تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه برداشته نشود ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد