Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت که اکنون در سامانه بارگذاری شده با حمایت و توافق دولت است و در جلساتی که با سازمان امور استخدامی در کمیسیون داشتیم درباره این طرح توافقات خوبی صورت گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ولی اسماعیلی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره تصویب درخواست اولویت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: کمیسیون اجتماعی در تدوین این طرح دو اولویت مهم را مدنظر دارد، اولویت اول درخصوص اینکه استخدام‌ها از طریق آزمون انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولویت دوم که در تبصره 2 طرح آمده این است که نیروهای قراردادی کنونی ساماندهی شوند، بر این اساس قراردادهای مختلف در یک بازه زمانی 6 ماهه ساماندهی شده و تبدیل به کارمعین شوند.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی همچنین ابراز داشت: بررسی این طرح از روز یکشنبه در دستورکار صحن علنی قرار خواهد گرفت و بررسی جزئیات آن آغاز می‌شود.

وی افزود: ایرادات و پیشنهاداتی که مدنظر نمایندگان است در کمیسیون بررسی شده و روز یکشنبه در صحن ارائه خواهد شد.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: طرحی که اکنون در سامانه مربوطه بارگذاری شده با حمایت و توافق دولت است و طی جلساتی که با سازمان امور استخدامی در کمیسیون داشتیم درخصوص این طرح توافقات خوبی صورت گرفت.

*رسیدگی خارج از دستور به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای طرف قرارداد شرکت‌های پیمانکاری

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با رسیدگی خارج از دستور به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای طرف قرارداد شرکت‌های پیمانکاری موافقت کردند که بر اساس اعلام رئیس مجلس، یکشنبه هفته آتی صورت می‌گیرد.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت روز یکشنبه هفته آتی بررسی می‌شودتذکرات شفاهی نمایندگان درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت و افزایش حقوق بازنشستگان

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساماندهی کارکنان دولت کمیسیون اجتماعی طرح ساماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت