Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، پیش از ظهر امروز و همزمان با برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، آئین افتتاحیه بخش جنبی این جشنواره با حضور جمعی از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان در تالار اندیشه اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این مراسم گفت: امسال برنامه‌های اصلی بیست و هفتمین رویداد بین‌المللی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان برگزار می‌شود و برنامه‌های جنبی جشنواره نیز در شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر بحیرایی گفت: در این راستا ویژه‌برنامه شادمانه کودک و نوجوان با هدف ایجاد شور و نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی هدف از برپایی این برنامه را ایجاد نشاط در کودکان عنوان کرد و افزود: در برنامه افتتاحیه برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود که هدف آن امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه به ویژه نوجوانان است.

بحیرایی افزود: علاوه بر این برنامه تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان «تولد به سبک حیوانات» ‌که کاری جذاب و موزیکال است، در چهار نوبت طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ساعت ۱۰ و ۱۱ صبح در تالار اندیشه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاهش آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • هفته زمین پاک
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان