Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی،  اظهار داشت: در ۳ ماه نخست امسال یک هزار و ۵۹۵ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات استان تشکیل شده است.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۷۴ پرونده مختومه و متخلفان آن به پرداخت ۵ میلیارد و ۲۸۴ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بیشترین پرونده‌های بخش کالا و خدمات هم مربوط به گران‌فروشی، عدم درج قیمت و ارائه نکردن فاکتور بوده است.

حسن‌پور یادآور شد: از ابتدای امسال هزار و ۴۷۱ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی ارجاع شده است و یک هزار و ۴۱۷ پرونده مختومه و ۴۹ میلیارد و ۵۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان جریمه برای متخلفان تعیین شد.

و با بیان اینکه تعداد ۱۸۸ پرونده‌های بخش بهداشت، دارو و درمان نیز در سه ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفته، افزود: با مختومه شدن ۱۸۰ پرونده متخلفان حوزه بهداشت و دارد مجرمین به پرداخت ۱۴۰ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان محکوم شدند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل گمرکات استان، در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: در این مدت ۱۴۲ هزار تُن کالا از گمرکات خراسان جنوبی به ارزش ۴۳ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.

کوهگرد افزود: صادرات قطعی کالا‌های تولیدی صادراتی استان به ارزش ۱۱ میلیون دلار به وزن ۷۱ هزار تن بوده که در مقایسه با پارسال ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: کالا‌های تولیدی استان در این مدت به کشور‌های عراق، ارمنستان، پاکستان، قزاقستان، ترکمنستان و افغانستان صادر شده است.

مدیر کل گمرکات استان افزود: سیمان، روغن سوخت تقطیری، صیفی جات، کاشی و سرامیک، مصنوعات پلاستیکی و نمک خوراکی از جمله کالا‌های صادراتی از گمرک خراسان جنوبی در این مدت بوده است.

کوهگرد به مجموع کالا‌های اظهار شده در سایر گمرکات کشور، خروجی از گمرک ماهیرود و گمرک مستقر در بازارچه‌های مرزی استان در این مدت مدت اشاره کرد و گفت: در این مدت ۷۱ هزار تُن کالا به ارزش ۳۲ میلیون دلار کالا‌های تولیدی دیگر استان‌های کشور از طریق گمرکات استان صادر شده است.

کوهگرد گفت: این صادرات به لحاظ ارزشی ۸۸ درصد افزایش داشته است.

وی شیشه، اوره پریل، کاشی و سرامیک، ظروف شیشه‌ای، شمش آهن و سایر کالا‌ها را از اجمله این کالا برشمرد.

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان