Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشرفی در جلسه گروه کاری امکان سنجی تولید در بخش معدن و کشاورزی ذیل قرارگاه حمایت و تسهیل گری از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: مهمترین خروجی جلسات ما باید رفع مسائل و مشکلات استان باشد.

او گفت: تأکید ما در استای حل مسائل و مشکلات، پیگیری مجدانه، عملیاتی، کاربردی و محصول محور است.

به گفته اشرفی مباحث خوب و کاربردی این جلسه در قرارگاه حمایت و تسهیل گری از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین استان نیز مطرح خواهد شد و امیدواریم منتج به نتیجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: لازم است دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، به جهت ورود تخصصی به مسائل و پیگیری جدی تر، جلساتی از جنس کارگاه‌های کوچک ذیل گروه‌های کاری برگزار کند.

او گفت: امسال درخصوص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور و مسائل مرتبط و متناسب با شعار سال در قانون بودجه فصلی دیده شده که باید در اختیار حوزه‌های متولی این مقوله نظیر دانشگاه‌های بیرجند و صنعتی و سازمان جهاد کشاورزی قرار گیرد، زیرا می‌تواند در بسیاری از موارد راه گشا باشد.

اشرفی گفت: به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان جهاد کشاورزی اعلام آمادگی کرده تا سایت محمدیه که از امکانات زیرساختی مناسبی هم برخوردار است، در اختیار این مجموعه‌ها قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در این زمینه دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و دانشگاه‌ها باید به توافق برسند تا مقدمات کار هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی دانش بنیان هماهنگی امور دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد