Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا ابد محتاج شهدا هستیم و باید در نظر داشت که شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی در  تمامی ادوار با ایثار و شهادت آمیخته، با خون شهدا قوام یافته و راه انقلاب ادامه می‌یابد.

فرهاد زیویار در حاشیه هشتمین ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان که با حضور سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور استاندار لرستان، مدیران ستادی و اعضای کنگره استانی در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: گزارش‌هایی در خصوص کارهای انجام شده ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه قبل مقرر شد که هر ۴۵ روز جلسات برگزار شود، عنوان کرد: روند انجام کار بدون گرفتن اعتبارات مالی از سوی استان و کشور در حال انجام است و درصد پیشرفت خوبی داشتند.

استاندار لرستان گفت: درصد پیشرفت انجام کار ۵۰ درصد است که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، رشد چشمگیری در اجرای فعالیت ها مورد انتظار است.  

زیویار عنوان کرد: تا ابد محتاج شهدا هستیم و باید در نظر داشت که شاکله نظام مقدس جمهوری اسلامی در  تمامی ادوار با ایثار و شهادت آمیخته، با خون شهدا قوام یافته و راه انقلاب ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: تامین اعتبار و پشتوانه مالی کنگره شهدا در دستور کار قرار داشته و به زودی صورت می‌پذیرد و به تمامی تعهدات مالی برگزاری کنگره عمل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: برای پیشبرد بهتر فعالیت‌های علمی و پژوهشی کنگره می‌توان با بهره‌گیری از روش‌های ابتکاری، با کاستن هزینه‌ها بیشترین خروجی و بازخورد را بدست آورد.  

زیویار گفت: کمیته‌های ستاد کنگره با پرهیز از از موازی کاری و با دسته‌بندی وظایف، نقص‌های موجود در بحث ناهماهنگی و دوباره کاری را برطرف و اقدامات به شکل سازماندهی شده‌تری انجام شود.

وی افزود: کمیته‌های ذیل ستاد کنگره نسبت به انجام وظایف در چارچوب تعریف شده اقدامات را عملیاتی کنند و گزارش پیشرفت این اقدامات در جلسه بعدی به دبیرخانه ستاد ارائه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کنگره شهدا انقلاب جمهوری اسلامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدای گمنام به مناسبت سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای آنان، در جوار یادمان این شهدا با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سخنرانان به تبیین مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های آنان در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: هرکجا مجالس شهدا برگزار می‌شود یقین بدانید میدان مقدس و اطهر فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

فرهاد بابلی با بیان اینکه اخلاص یکی از ویژگی‌های شهداست، بیان کرد: اگر علم و دانش وجود داشته باشد، اما اخلاص در عمل نباشد، کمترین فایده را دارد و این اخلاص ویژگی شهیدان بود.

وی، جنگ تحمیلی را بزرگ‌ترین راهکار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در آن مقطع زمانی شرق و غرب عالم دست به دست هم داده و صدام را کاملاً تجهیز کردند تا به کشور ما حمله کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف استکبار از تمام این اقدامات اول شکست انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود، البته اهداف دیگری مانند از بین بردن تمامیت ارضی ایران هم داشتند و مرز‌های دریایی و خاکی ما را مورد هجمه قرار دادند، اما هرگز نتوانستند ذره‌ای از این خاک را تصاحب کنند.

در پایان این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان بار دیگر یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند