Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:29:22 GMT

حمید مطهری به دنبال جذب دو هافبک پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۸۷۱۸

حمید مطهری به دنبال جذب دو هافبک پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت از معارفه حمید مطهری به عنوان سرمربی نساجی می‌گذرد، او فعالیت نقل و انتقالاتی را آغاز کرده و قصد دارد دو سهمیه لیگ برتری خود را به شاگردان سابق خود در پرسپولیس اختصاص دهد.

علی شجاعی یکی از بازیکنانی است که با پایان قراردادش از پرسپولیس جدا شده و در حالی که با مس رفسنجان به توافق کامل رسیده بود و انتظار می‌رفت روز گذشته قراردادش را امضا کند، پیشنهاد نساجی را از حمید مطهری دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از صحبت با مربی سابق خود با او به توافق رسید و حالا به نظر می‌رسد مسیرش از رفسنجان به قائمشهر کج شده است. شجاعی سابقه حضور درخشان در نساجی را دارد و به همین دلیل باشگاه مازنی شانس خوبی برای جذب این بازیکن پیدا کرده است.

محمد شریفی دیگر بازیکنی است که پیشنهاد نساجی را دریافت کرده و مذاکرات اولیه نیز با او انجام شده است.

شریفی که تو فصل در پرسپولیس فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد، ممکن است فصل آینده در نساجی بازی کند و احتمالا هم او و هم شجاعی جزو بازیکنان اصلی تیم خواهند بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، عباس‌زاده درست وقتی به تیم شهرش بازگشت که نساجی روزهای بدی را سپری می‌کرد و از آنها به عنوان یکی از گزینه‌های جدی سقوط یاد می‌شد.

با این حال تیم پرطرفدار نساجی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و با متوقف کردن سپاهان و پیروزی برابر تراکتور و ذوب آهن شرایط بهتری را برای بقا تجربه می‌کند.

عباس‌زاده در دو بازی گذشته از ابتدا به میدان رفته و نساجی نیز دو پیروزی با حضور فیکس کاپیتان خود به دست آورده و بعید است که ساکت الهامی او را مقابل پرسپولیس در ترکیب قرار ندهد.

تقابل این مهاجم با پرسپولیس که روزگاری پیراهن آن را نیز بر تن داشت می‌تواند به جذابیت‌های مسابقه اضافه کند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند