Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی تاب آوری قابل قبول تاسیسات شرکت در حادثه سیل اخیر روز ۲۷ خرداد را به عنوان نقطه قوت این مجموعه برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حسن رضا میربلوکی با اشاره به اولویت‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت تعمیر، ایمن‌سازی و تاب‌آوری خطوط لوله تغذیه، توزیع و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، رعایت دقیق دستور العمل های ابلاغی و استانداردها، نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها را عامل تاب آوری تاسیسات این شرکت در مواجهه با حوادث طبیعی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جاری شدن سیلاب در روستاهای محور غلامان شهرستان راز و جرگلان - تکله قوز ، قره باطر ، آتلی ، بشدره و راستقان خسارت های جزئی را به برخی شبکه ها و انشعابات وارد کرد که با اقدام سریع نیروهای امدادی  این شرکت مشکل در کمترین زمان رفع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به دستور العمل های ابلاغی واکنش در شرایط اضطراری افزود: اجرای دقیق فعالیتها و اقدامات قبل، حین و بعد از بحران را یکی اقدامات خوب شرکت در حادثه سیل اخیر بوده از این رو می بایست با برگزاری مانورهای مختلف در سطح شرکت و استان،آمادگی نیروهای عملیاتی در مواجهه با حوادث مشابه به حداکثر ممکن برسد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل حادثه تاسیسات تاب آوری تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود