Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:55:19 GMT

این لژیونر به همه درخواست‌ها پاسخ منفی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۹۴۰۵

این لژیونر به همه درخواست‌ها پاسخ منفی می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در حاشیه اردوی آماده‌سازی استقلال در قطر برای بازی برابر الاتفاق عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تصاویری از پژمان منتظری و مجتبی جباری در کنار خسرو حیدری و مهدی رحمتی منتشر شد، هواداران استقلال به بازگشت دوستاره محبوب به جمع تیمشان امیدوار شدند.
اتفاقی که خیلی زود رقم خورد و استقلال لیگ هفدهم را با پژمان منتظری و مجتبی جباری استارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مجتبی خیلی زود به پایان راه نزدیک و در آتش اختلافات داخلی بین کادرفنی و مدیریتی باشگاه قربانی شد، اما پژمان منتظری فصل فوق‌العاده‌ای با آبی‌ها پشت سر گذاشت و در نهایت در جمع شاگردان شفر به قهرمانی جام حذفی رسید و با استقلال به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

پژمان منتظری در حالی در پایان لیگ هجدهم از این تیم جدا شد که بیشترین دقایق حضور در زمین را در سن ۳۵ سالگی برای این تیم ثبت کرد.

اگرچه فصل بعد برای استقلال با عنوانی همراه نبود اما این تیم به رهبری پژمان منتظری رکورد کمترین گل دریافتی لیگ برتر را شکست.
با این حال اتفاقات پایان فصل استقلال به گونه‌ای رقم خورد که پژمان از تیم محبوبش جدا شد و به الخریطیات قطر پیوست. منتظری در آن زمان ۳۵ ساله به عنوان کاپیتان استقلال به تیم قطری رفت و تا امروز که ۳۸ ساله شده کماکان برای این تیم توپ می‌زند.

پژمان منتظری بدون اغراق مهم‌ترین بازیکن رختکن استقلال در زمان حضور مرد آلمانی بود. بازیکنی که به واسطه بازی‌های متناوب رحمتی برای استقلال، کاپیتان اصلی شفر به حساب می‌آمد.

پژمان که در فصل گذشته به همراه الخریطیات در آخرین رتبه جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر قرار گرفت، سال آینده را که احتمالا پایانی بر دوران ورزشی چشم‌گیرش است در همین تیم بازی می‌کند تا بعد از آن به احتمال زیاد مربیگری را در قطر آغاز کند.
پژمان در این سالها با پیشنهاداتی از تیم‌های داخلی مواجه بوده و چه بسا اگر بلافاصله پس از جدایی از استقلال با تیم قطری قرارداد امضا نمی‌کرد، به واسطه اصرارهای استراماچونی روی نگه‌داشتن او و رحمتی به عنوان عناصر باتجربه تیمش در جمع آبی‌ها ماندگار می‌شد.

منتظری که به واسطه تجربه و سن و سالش در خریطیات هم بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد، در آخرین سال دوران فوتبالش با این تیم قطری برای صعود به لیگ ستارگان تلاش خواهد کرد.

با این‌حال جدایی دومین بازیکن باسابقه استقلال در تاریخ لیگ برتر از تیم‌محبوبش وارد چهارمین سال خودش می‌شود تا کاپیتان محبوب و پرافتخار آبی‌ها پس از کسب سه لیگ برتر و دو جام حذفی‌ و شرکت در دو دوره جام جهانی و دو جام ملت‌های آسیا آخرین سال فوتبالش را در قطر پشت سر بگذارد.

پژمان منتظری که در تیم ملی فوتبال با نیمکت‌نشین کردن هادی عقیلی به عنوان مدافع فیکس تیم ملی راهی جام جهانی شد، روز گذشته هم به مناسبت سالروز بازی ایران برابر آرژانتین به بازنشر عکس‌های آن مسابقه پرداخت.

منتظری که پس از مدت‌ها به ایران برگشته و دیروز به شهر خودش اهواز رفته است، با دلخوری زیادی از جمع پسران آبی جدا شد اما در همه این سال‌ها رابطه بسیار خوبی با هواداران استقلال داشته و به عنوان یکی از لژیونرهای فوتبال ایران که بیشترین فاصله را با حواشی در همه این سال‌ها داشته، کماکان عملکردش زیر ذره‌بین هواداران فوتبال ایران است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پژمان منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول