Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست هم‌اندیشی بررسی راهکارهای تقویت تنظیم‌گری در حوزه بازی‌های دیجیتال سید صادق پژمان، مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و حسن پوراسماعیل، مدیر گروه فرهنگ و هنر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین نقشه راه در حوزه تقویت تنظیم‌گری و ایجاد راهکارهای قانونی برای ساماندهی بازار بازی دیجیتال بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید شاه حسینی، عضو هیأت امنای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، علی محسنیان، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، محمدصادق افراسیابی، معاون نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمد امین حاجی هاشمی، عضو هیأت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و رضا رسولی، مدیر ساماندهی بازار بازی‌های رایانه‌ای نیز در این نشست حضور داشتند و در سخنانی به ضرورت‌های توجه جدی به تعیین راهکارهای قانونی در حوزه تنظیم‌گری بازار بازی‌های دیجیتال در کشور پرداختند.

کد خبر 5521094 زینب رازدشت تازکند

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی های رایانه ای کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب احمد مهدوی دامغانی تازه های نشر بنیاد ملی بازی های رایانه ای ترجمه شهید چمران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس انتشارات راه یار انقلاب اسلامی ایران سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درگذشت چهره ها بنیاد ملی بازی های رایانه ای تنظیم گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.

فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

این مسئول یادآور شد: این پلتفرم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 6092673

دیگر خبرها

  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد