Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، « بهمن امیری مقدم» روز چهارشنبه در همایش تجلیل از چهره های شاخص اصناف کرمانشاه در سرسرای اتاق بازرگانی استان با تبریک روز ملی اصناف به اصناف و بازاریان از تمام خدمات و کمک های مومنانه و معیشتی بازاریان به اقشار ضعیف جامعه در شرایط سخت اقتصادی و بحران های مانند زلزله و سیل تقدیر کرد و اصناف را پل ارتباط قوی بین دولت و مردم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به سابقه درخشان، تجار و بازاریان در کمک به مردم به ویژه مستعضفان در طول تاریخ  اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان در گذشته امین های محلات بودند و خیلی از امور و مشکلات محله ها بدست آنها حل می شد.

امیری مقدم در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به گرانی ها و تورم و شرایط سخت اقتصادی از اصناف خواست بر فعالیت هم صنفی ها خوشان خود نظارتی داشته باشند و کاری نکنند از جاهای دیگر بر فعالیت آنها نظارت و بازرسی شود، زیرا جریمه و پلمب زیبنده نیست.

وی بر مشتمری مداری اصناف تاکید کرد و گفت: نگذارنیم در این شرایط سخت مردم اذیت شوند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بحث داغ مالیات بین بازاریان و اصناف و معافیت یک میلیونی اصناف به خواست رئیس جمهور بیان داشت: باید در این خصوص بیشتر به دنبال دانه درشت های مالیات گریز باشیم نه آن مغازه دار زیر پله ای.

هر کس مردم را ناامید کند، ناخودگاه با دشمنان همکاری کرده است

امیری‌مقدم در بخش دیگر از صحبت های خود به سخنان مقام معظم رهبری در روز گذشته اشاره کرد و گفت: مردم در این شرایط نیاز به آرامش دارند و هرکس مردم را از آینده ناامید کند و چه بدانند و چه ندانند و چه بفهمد و چه نفهمد با دشمنان همکاری کرده است.

وی تاکید کرد: دشمنان با تمام توان به میدان آمدند که مردم را از مسئولان و نظام ناامید کنند، بنابراین در این ارتباط جهاد تبیین بر همه مسئولان، علما، اساتید، اصناف یک تکلیف است، دستاوردهای نظام را تبیین کنند، به مردم بگویند قبل از انقلاب چه بودیم و الان در همه عرصه ها حرف برای گفتن داریم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نشست های اقتصادی روزهای اخیر مدیران ارشد استان در آستانه سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه گفت: این سفر برای استان مطمئنا آورده‌های خوبی خواهد داشت.

وی توسعه فرودگاه کرمانشاه و پروژه تامین آب شهر کرمانشاه، پیگیری پروژه های نفتی و پتروشیمی استان را جزو این برنامه ها دانست و گفت: استان کرمانشاه در تمام زمینه های کشاورزی، گردشگری، صنعتی، و آب و هوا و فصلی دارای ظرفیت فراوان برای توسعه است فقط باید بر رشد فرهنگ مطالبه گری مردم کرمانشاه کار کنیم.

امیری مقدم در ادامه خواست کرمانشاه زیبا را که دارای خیلی از پتانسیل ها است بد معرفی نکنیم تا اگر بد معرفی شود، سرمایه گذاران اینجا سرمایه نمی آوردند برعکس باید کاری کنیم آنهایی که از کرمانشاه رفته اند برگردنند.

در پایان این مراسم از چهره شاخص و ماندگار اصناف کرمانشاه تجلیل شد. 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران مراسم تجلیل دفاع مقدس مقام معظم رهبری اصناف کرمانشاه فرودگاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی استانداری کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران مراسم تجلیل دفاع مقدس مقام معظم رهبری اصناف کرمانشاه فرودگاه کرمانشاه امیری مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشور‌های آفریقایی – به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت (ع) در دیگر کشور‌ها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

وی با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار داشت: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا – علیه السلام – می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد؛ بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می‌کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته‌های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنگونه مکتب اهل بیت – علیهم السلام – را به مردم معرفی کنید که دل‌های آماده به شما گرایش پیدا کنند، زیرا شما نماینده مکتبی هستید که می‌تواند ایجاد جاذبه نماید.

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضورتان در ایران و خصوصاً شهر مقدس قم، عزم و اراده شما را برای تلاش بیشتر فراهم سازد که خداوند متعال می‌فرماید «وَ الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا.»

حسینی بوشهری با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشور‌های آفریقایی – به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها مدافع شیعه و مسلمانان، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان است. ما قدر تک تک شما را می‌‎دانیم و در مشکلات در کنار شما خواهیم بود، زیرا جمهوری اسلامی مسلمانان را عنصر پیکر واحد می‌داند.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، رهبر شیعیان مالی ایران را پشتیبان انسانیت و کشوری عنوان کرد که اسلام را سر پا نگاه داشته است و گفت: همگان می‌دانند که ایران از مظلومان دفاع می‌کند.

همچنین گزارشی از وضعیت شیعیان کشور مالی و انعکاس خوب حمله ایران به رژیم صهیونیستی در کشور‌های آفریقایی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند