Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به حمله افرادی ناشناس به یک آمبولانس گفت: سه عامل ناشناس به آمبولانس پایگاه بخش عقیلی در شهر ترکالکی گتوند حمله کردند.

عارف اصل شرهانی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: بامداد سه شنبه در حالی که آمبولانس حامل یک بیمار قلبی حدود ۳۴ ساله از روستای سیدان بخش عقیلی گتوند بود، این افراد با یکدستگاه پژوپارس به علت نامعلومی در چند مرحله به آمبولانس حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راننده آمبولانس برای سرعت در عملیات امدادرسانی به فرد بیمار به مسیر خود ادامه داد و او را به بیمارستان رساند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان اینکه وضعیت سلامتی بیمار مساعد است، بیان کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری عاملان از سوی دستگاه‌های ذیربط در حال انجام است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و نیز ۴۵ روستا است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت