Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام محمدحسین مدبر با حضور در اداره آبفا شهرستان جهرم، ضمن دیدار با مدیریت و کارکنان، پیگیر نحوه عملکرد این اداره در خدمت رسانی به مردم شد.

او در این ديدار که با حضور معصوم نیا معاون طرح و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم همراه بود  که با تشکر از زحمات مجموعه مدیریتی و کارکنان این اداره، خواستار تسریع در جذب بودجه لازم برای تکمیل و اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان جهرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدبر گفت: در صورت تامین اعتبار، این نه هزینه که سرمایه گذاری برای نعمتی است که به سختی استحصال می شود و از محل جلوگیری از اسراف و هدررفت در شبکه، هزینه آن قابل برگشت است.

اسماعیل شیروانی سرپرست اداره آبفا جهرم نیز با ارائه آمار عملکرد این اداره از اقدامات انجام شده مانند تقویت ورودی آب آشامیدنی  جهرم  گفت: برای تکمیل و اصلاح شبکه آبرسانی ۳۰۰ ميليارد تومان اعتبار نیاز است.

در این ديدار  سیستم پایش چاه های آب جهرم که با ابتکار کارکنان این اداره ساخته شده، مورد بازدید قرار گرفت.

منبع: شبستان

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه آب آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • گفتگوی رهبران قطر و مصر پیرامون شرایط غزه
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است