Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:49:49 GMT

انهدام باند سارقان احشام در ری

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۰۵۲۱

انهدام باند سارقان احشام در ری

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان توضیح داد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که احشام به سرقت رفته از سایر مناطق استان تهران به محدوده کهریزک منتقل و پس از مدتی نگهداری به فروش می رسد.

وی عنوان کرد: با دریافت خبری مبنی بر سرقت ۹۱ راس گوسفند از محدوده "دماوند" و احتمال انتقال احشام سرقتی به کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان و کشف احشام مسروقه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک با رصدهای میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی دامداری شدند که تعدادی از احشام مسروقه را در دامداری اش نگهداری می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت، افزود: ماموران کلانتری کهریزک با حضور در محل طی یک عملیات ضربتی ۲ نفر را دستگیر و در بازدید از محل ۸ راس از گوسفندان مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه انتسابی اعتراف کردند و با جانمایی متهمان ۲ دامداری دیگر در محدوده های "کهریزک" و "مرتضی گرد" شناسایی که در این راستا با هماهنگی های قضائی در ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه ۴ نفر دیگر دستگیر و بدین ترتیب تمامی ۹۱ راس گوسفند به سرقت رفته کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی معترف و مشخص چوپان دامدار  نیز در سرقت با سارقان همکاری داشته که دستگیری وی نیز در دستور کار پلیس قرار دارد، متهمان نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

جلیلیان همچنین از انهدام باند ۳ نفره سارقان باتری خودرو خبر داد.
 
 

برچسب‌ها شهرستان ری سرقت پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سرقت پلیس تهران بزرگ شهرستان ری سرقت پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز