Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: یک آرایشگر زن که اقدام به تزریق ژل و بوتاکس برای بانوان کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رحمان بن سعید ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از شکایت شخصی در دادسرای مسجدسلیمان مبنی بر وخامت حال همسرش و بستری شدن او در بیمارستان به دلیل تزریق ژل و بوتاکس در یک آرایشگاه زنانه، پرونده قضایی برای آرایشگر خاطی تشکیل و او با صدور قرار متناسب قضایی، روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان افزود: هرگونه خدمات پزشکی در سالن های زیبایی ممنوع است و در صورت گزارش با خاطیان برخورد خواهد شد./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز شکایت دادسرای مسجدسلیمان بستری تزریق ژل بوتاکس آرایشگاه زنانه پرونده قضایی آرایشگر زندان دادستان انقلاب مسجدسلیمان پزشکی زیبایی بازداشت دادگستری خوزستان تزریق برنا خوزستان دادگستری مسجدسلیمان زن آرایشگر ژل و بوتاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه