Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان یونان شد.

به گزارش ایران اکونومیست، ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی جهان یونان به مصاف مصر رفتند. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲۰ بر ۱۲ به سود ایران به اتمام رسید، اما در نیمه دوم ملی‌پوشان ایران ۲۲ بر ۱۲ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا در نهایت کار به ضربات تن به تن کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان ضربات تن به تن ملی‌پوشان ایران موفق شدند با یک عملکرد خوب ۶ بر ۴ مقابل حریف به پیروزی برسند و نخستین برد خود را در این رقابت‌ها کسب کنند.

آنها با یک برد و دو شکست به عنوان تیم شوم گروه خود راهی دور اصلی مسابقات شدند و در جمع ۱۲ تیم رقابت‌های قهرمانی جهان قرار گرفتند.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در دو دیدار اول مقابل دانمارک و نروژ تن به شکست داده بود. 

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از ۳۱ خرداد تا ۵ تیر به میزبانی هراکلیون یونان دنبال می شود. ۱۶ تیم حاضر در ۴ گروه چهار تیمی قرار دارند که در پایان مرحله گروهی سه تیم برتر هر گروه به دور بعد راه می‌یابند. در دور اصلی ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی مسابقه خواهند داد.

حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب‌زاده، میلاد حمیدی‌فر، امین کاظمی و مهدی رزاق پور بازیکنان اعزامی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران به این مسابقات هستند.

آنتونیو گرا پی‌شه به عنوان سرمربی، سید حسن افتخاری مربی، غلامحسین نکویی سرپرست و رضا سرسنگی تراپیست کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دهند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی هندبال ساحلی ، مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ساحلی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان تیم ملی هندبال ساحلی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی