Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز از مسابقات کشتی فرنگی جام پلیکونه، ورزشکاران کشورمان روی تشک رفتند.

رقابت‌های بین المللی کشتی جام متئو پلیکونه بعنوان سومین مسابقات بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی، از امروز و با برگزاری مسابقات ۷ وزن نخست کشتی فرنگی در شهر رُم ایتالیا آغاز در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۳ نفر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، محمد حسینوند پناهی در کشتی نخست با نتیجه ۱۱ بر ۷ فلورین تیتا از رومانی را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب ماکس نوری از آمریکا شد. اما با توجه به شکست این کشتی گیر آمریکایی مقابل کشتی گیر کشور رومانی، حسینوند با توجه به کسب امتیاز فنی بیشتر، صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سجاد ایمن طلب در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب تیگران گالوستیان از فرانسه شد. به دلیل عدم حضور کشتی گیر فرانسه در فینال، ایمن طلب از دور رقابت‌ها کنار رفت. محمدجواد رضایی دیگر نماینده کشورماندر این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مورتن تورسن از نروژ با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از آذربایجان رفت که با نتیجه ۸ بر ۳ مغلوب شد تا در دیدار رده بندی برای برنز تلاش کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر مهمتالی کوجوک عثمان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل الکس کسیدیس از سوئد با نتیجه ۹ بر ۷ شکست خورد. باتوجه به عدم حضور حریف نوری در فینال، کشتی گیر کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ایگور آلوز دیگو از برزیل را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا رفت که ۵ بر ۴ مغلوب شد. با توجه به حضور حریف ایتالیایی در فینال، بالی در جدول بازنده‌ها رقابت کرد. وی در این مرحله مقابل ونکاتیس از لتونی قرار گرفت که با برتری ۴ بر یک راهی دیدار رده‌بندی شد. بالی در این مرحله مقابل نماینده مجارستان قرار می‌گیرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کشتی فرنگی حسینوند مهدی بالی حسین نوری کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام آگاه امروز یکشنبه خبر داد که «ویلیام برنز» (William Burns) رئیس سازمان سیا برای برگزاری یک نشست اضطراری با نخست وزیر قطر به شهر دوحه واقع در قطر سفر می کند.

این منبع آگاه افزود: «ویلیام برنز» برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر با هدف اعمال فشار حداکثری بر اسرائیل و حماس برای ادامه مذاکرات، راهی دوحه شده است.

به گزارش رویترز، چشم انداز برقراری آتش بس در غزه ضعیف به نظر می رسد؛ زیرا حماس مجددا خواستار پایان جنگ در ازای آزادی اسیران شده و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اشغالگران قدس صراحتاً این موضوع (برقراری آتش بس) را رد کرده است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6097593

دیگر خبرها

  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر