Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین پرینس بواتنگ یک فصل دیگر نیز پیراهن هرتابرلین را بر تن خواهد کرد.

کوین پرینس بواتنگ، مهاجم غنایی 35 ساله هرتابرلین برای تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق رسید.

طرفداری | با اعلام باشگاه هرتابرلین، قرارداد کوین پرینس بواتنگ با این باشگاه به مدت یک فصل دیگر تا تابستان 2023 تمدید شد. قرارداد قبلی این مهاجم با هرتابرلین تا تابستان 2022 بود و او می توانست در این تابستان این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این است که کوین پرینس بواتنگ در طول فصل 22-2021 برای هرتابرلین 21 بازی انجام داد اما هیچ گل یا پاس گلی ثبت نکرد.

اخبار داغ 

مانع اصلی ثبت نشدن قرارداد سعید صادقی و پرسپولیس چیست؟ دو بازیکن مانع انتقال سرمربی استقلال به رئال مادريد پنج سال از درخشش محمد صلاح در لیورپول گذشت + رکوردها و افتخارات خاویر تباس: ناصر الخلیفی همه ما را احمق فرض کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوین پرینس بواتنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام باشگاه شهذاب یزد و با درخواست کادرفنی جدید این تیم، قرارداد ایلشن داوودی‌پور پاسور جوان و آینده دار والیبال ایران که فصل گذشته با عملکرد بسیار درخشان خود یکی از عوامل موفقیت و نائب قهرمانی تیم والیبال شهداب یزد بود، تمدید شد تا او چهارمین فصل حضور خود را در باشگاه شهداب یزد تجربه کند.

لازم به یادآوری است که ایلشن داوودی‌پور محصول پرورش یافته باشگاه شهداب محسوب می‌شود که کار خود را از تیم دسته یک شهداب جوان و سپس تیم جوانان شهداب آغاز کرده و رفته رفته وارد تیم بزرگسالان شد و سال گذشته نیز با حمایت باشگاه توانست استعداد و توانایی واقعی خود را به والیبال ایران نشان دهد.

ایلشن داوودی‌پور اخیرا به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شد تا سال خویش تکمیل شود. البته او در لیست نهایی موتا پائز جایی نداشت تا حضور در لیگ ملت‌های والیبال‌ را از دست بدهد. با این حال داوودی‌پور قطعا سال آینده انگیزه‌های زیادی برای درخشش و حضور در تیم ملی خواهد داشت.
 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد