Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های فعال، خلاق و دانش‌بنیان حوزه خودروسازی، به منظور ارائه ظرفیت‌های موثر و قابل توجه موجود در عرصه خودروسازی در یک فضای رقابتی، در نمایشگاه بین‌المللی قطعات و صنایع وابسته خودرو  اصفهان حضور یافتند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صنعت خودروسازی از جمله صنعت‌هایی است که زندگی روزمره مردم به آن وابسته است، چرا که اغلب ترددهای شهری و بین شهری به واسطه خودرو صورت می‌پذیرد به همین خاطر تمامی بخش‌های مرتبط با این صنعت، همچون قطعات و تجهیزات ماشین‌ها و خودروهای سواری ارتباط مستقیمی با زندگی اقشار مختلف در جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال تشدید تحریم‌های خصمانه غرب علیه صنعت خودرویی ایرانی در سال‌های اخیر و مشهود شدن آثار آن بر بازار خودرو و قطعات خودرویی، شرکت‌های فعال در این حوزه بیش از پیش فعال شدند و علاوه برآنها این روزها شاهد حضور پرقدرت شرکت‌های دانش بنیان در تأمین نیازهایی کشور در بخش قطعات خودرو که پیش از این به واردات آنها وابسته بودیم، شده‌اند.

اکنون با برگزاری نمایشگاه قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اغلب شرکت‌های صاحب‌نظر، خلاق و دانش بنیان برای ارائه آثار خود و اطلاع‌رسانی پیرامون وجود ظرفیت‌های مؤثر در حوزه خودروسازی با فضای رقابتی در این نمایشگاه حضور یافتند تا بتوانند با ارائه محصولات خود گام موثری در وابسته‌زدایی میهن عزیزمان ایران به کشورهای خارجی برای تأمین ملزومات مورد نیاز در صنعت خودروسازی کشور برداشته باشند.

زیان انباشته ایران‌خودرو و سایپا 55 هزار میلیارد تومان شدبه آتش کشیدن 8 خودروی پلیس مونیخ در آستانه نشست جی 7سارقان حرفه‌ای خودرو توسط پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شدند

در ادامه می‌توانید گزارش این نمایشگاه و حضور شرکت‌ها و ظرفیت‌های انبوه شرکت‌های فعال در عرصه خودروسازی را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/163/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم یدکی خودرو لوازم یدکی خودرو دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد

رضا شعبان‌نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از آغاز رویداد صدرا با حضور  ۶۰ شرکت در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این رویداد صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به‌عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت‌های شغلی، آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا گفت: با توجه به شعار سال و توسعه مقام معظم رهبری بر اشتغال و راهبرد‌های کلان دانشگاه و پیشبرد دانشگاه به سوی فعالیت‌های دانش‌بنیان، فناورانه و ارتباط مؤثر بین دو گروه صنعت و دانش‌آموختگان این نمایشگاه برگزار می‌شود.

شعبان‌نژاد عنوان کرد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در راستای برگزاری رویداد صدرا برای مشارکت هر چه بیشتر صنایع با شهرک‌های صنعتی اشتهارد، آراسنج، پاسارگارد و شهرک صنعتی‌های حومه چندین جلسه برگزار کرده و با دعوت از صنعتگران بر لزوم ارتباط بین دانشگاه و صنعت برای پیشبرد ایران تأکید کرد همچنین با حضور در ادارات سطح شهر و مسئولان شهری و مدارس در ارتباط با هماهنگی دانش‌آموزان و قشر‌های تحصیل‌کرده برای بازدید از نمایشگاه و گرفتن ایده‌های شغلی و ورود به صنعت تأکید شده است.

بازدید وزیر کشور از غرفه واحد بوئین‌زهرا در نمایشگاه ایران اکسپو

در راستای شناسایی فرصت‌های صادراتی ایران و ارائه محصولات تولیدی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضوری فعال دارد. بازدید وزیر کشور از غرفه این واحد دانشگاهی و آشنایی با محصولات تولیدی آن از اتفاقات مهم این رویداد بین‌المللی به شمار می‌رود. رایزنی با صاحبان صنایع و شناساندن ظرفیت‌های واحد بوئین‌زهرا  از دیگر اهداف واحد بویین‌زهرا است.

به گزارش آنا، نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو از تاریخ ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان