Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن الدینی که به منظور رسیدگی به مشکلات و امور زائران سرزمین وحی با سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در هتل الجاد مدینه حضور یافته بود در گفت و گو با حجاج و کارگزاران مستقر در این هتل در پاسخ به درخواست تعدادی از زائران، از دست اندرکاران امور اجرایی و فرهنگی کاروان ها خواست برنامه ها به نحوی پیش بینی و اجرا شود که زمان زیارات اماکن مقدسه در مدینه با زمان اقامه نماز تداخل نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از نحوه ارائه خدمات به زائران مستقر در این هتل که از شهرهای اهواز ، دزفول و تهران بودند، مطلع شد و شنوای مسائل و دغدغه‌های آنان بود.

سید صادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از اعضای ستاد حج و زیارت نیز که همراه با جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و برخی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در این بازدید حضور داشت از خدمات حوزه اجرا و وضعیت اسکان، تغذیه و تردد زائران ایرانی جویا شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به دغدغه‌های زائران در حوزه اسکان همچون کوچک بودن اتاق‌ها، فشردگی جمعیت و فضای کم سالن، بیان کرد که حدود ۵۰ درصد از هتل‌های شهر مدینه درحال بازسازی و یا درگیر عملیات ساخت‌وساز است.
سید صادق حسینی اظهار داشت: در چنین شرایطی تلاش کرده ایم تا هتل مناسب و در حد شأن زائران در مدینه تامین شود البته با توجه به وضعیت هتل ها در مکه شاهد شرایط بهتری در حوزه اسکان خواهیم بود.
 

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت مدینه حج ۱۴۰۱ سید صادق حسینی پروندهٔ خبری حج ۱۴۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت مدینه حج ۱۴۰۱ سازمان حج و زیارت مدینه حج ۱۴۰۱ سید صادق حسینی سازمان حج و زیارت سید صادق حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.
سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم