Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر داروئی معاونت غذا و داروی لرستان گفت: تشکیل کارگروه‌های تخصصی جهت تخصیص سهمیه‌های دارویی قطب ضروری است.

دکتر مومنی در سی و ششمین نشست اعضای قطب ۴ معاونت های غذا و دارو کشور که به میزبانی لرستان و در هتل شهرداری خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: بدهی‌های انباشته دارویی، کمبود برخی اقلام دارویی، قیمت‌گذاری داروها و کمبود برخی برندهای دارویی خاص از مهمترین چالش‌های حوزه دارو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح موضوع و معرفی داروخانه منتخب سازمان غذا و دارو به منظور دسترسی بیماران به داروهای تک نسخه‌ای ضروری است.

مدیر داروئی معاونت غذا و داروی لرستان گفت: همچنین اعلام تقسیم‌بندی بیماری‌های شایع قطب و سایر موارد مرتبط به تخصیص سهمیه‌های دانشگاه‌های قطب صورت گیرد.

مومنی اظهار کرد: پیگیری اصلاح تعداد بیماران خاص از طریق معاونت درمان ضروری است.

وی بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی جهت تخصیص سهمیه‌های دارویی قطب تاکید کرد و افزود: سازمان جهت تجهیز شرکت‌های پخش به سامانه HIX برای تسریع روند امور دارویی همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سازمان غذا و دارو شهرداری لرستان بيماران خاص بدهی شرکت های دارویی تخصیص سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی

محمدطیب صحرایی در نشست مشترک اعضای دولت و استانداران با حضور رئیس جمهور، عنوان کرد: مشکلات استان هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه های فعلی حل نمی شود و این استانها نیازمند توجه و حمایت های ویژه هستند.

به گزارش ایرنا، وی پیشنهاد داد که برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

به گفته صحرایی، یکی از مهمترین راهکارهای کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح ها و اقدامات نیمه تمام است. به عنوان نمونه دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالی که بسیاری از ساختمان و زیرساخت های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت که اکنون ترمیم تخریب های زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

صحرایی یکی دیگر از طرح های زیربنایی و اشتغالزای استان را «راه آهن کرمانشاه - خسروی» نام برد و اضافه کرد: حمایت های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می تواند منجر به رونق طرح ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان ها شود.

در ادامه این جلسه، رئیس جمهور با اشاره به کاهش آمار بیکاری در بسیاری از استان‌ها و استقبال از پیشنهاد مطرح شده، دستور داد کارگروهی با مدیریت معاون اول رئیس جمهور و استانداران، به فوریت برای کاهش نرخ بیکاری در استان‌های مذکور تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، بررسی آمارهای اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران در استان کرمانشاه نشان می دهد این استان در فصل بهار سال گذشته با ۱۵/۴ رتبه اول بیکاری کشور، در فصل تابستان با نرخ بیکاری ۱۳.۶ رتبه دوم بیکاری و در فصل پاییز با نرخ ۱۲.۹ در رتبه سوم بیکاری کشور قرار گرفت.

استان کرمانشاه که با ۲ میلیون نفر جمعیت در ۱۴ شهرستان، ۱.۵ درصد از مساحت و ۲.۴ درصد جمعیت کشور را در بر می‌گیرد، از سال ۱۳۵۵ یکی از استان های با نرخ بیکاری بالا بوده و تاکنون نرخ بیکاری آن از میانگین کشوری پایین‌تر نیامده است بطوریکه چهار درصد از بیکاران کشور در این استان قرار دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرح اشتغالزایی بهبود یافتگان مراکز یاورشهر اجرایی شد

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود