Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین مصطفی پور عصر چهارشنبه در جلسه شورای ساماندهی سالمندان با بیان اینکه عزت نفس و استقلال اقتصادی سالمندان باید مورد اهتمام باشد افزود: تکریم سالمندان پیش از توصیه های متداول علمی و جهانی در آموزه های دینی ما توصیه شده است و تکریم سالمندان در جامعه در واقع تقویت بنیان خانواده است.

وی در خصوص فراهم آوردن امکاناتی که بتوان شهر رشت را بعنوان " شهر دوستدار سالمند" معرفی کرد ،اظهار داشت:رشت تنها یک سبزه میدان را برای سالمندان دارد این در حالیست که برای فراهم آوردن معرفی این شهر با عنوان یاد شده باید فضای شهرهایمان برای عبور ومرور ،تفریح و دورهمی های سالمندان فراهم شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد:اگر جامعه توسعه یافته ای می خواهیم باید آنانی که در تربیت جامعه زحمت کشیدند ، قدر دانسته شوند.
مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه گیلان بیشترین نرخ سالمندی را در کشور دارد گفت: ۴۵۴ هزار ۶۲۷ سالمند در استان زندگی می کنند و ۶۰ هزار نفر معادل ۱۱ درصد جمعیت سالمندان استان تنها زیست هستند یعنی  به تنهایی زندگی می کنند .
سید مهدی خدمت بین دانا با بیان اینکه ۸۱/۷ درصد سالمندان مستقل و ۱۳ درصد نیازمند کمک هستند ،گفت: سیاهکل، رودسر واملش بالاترین آمار سالمندی و تالش آستارا و رضوانشهر جوان ترین شهرهای استان هستند.
وی اضافه کرد: متاسفانه آنچه نگران کننده است سالمند آزاری است که تاکنون ۷۳ مورد گزارش شده است و این موضوع به ترتیب شامل مسامحه و غفلت ،جسمی و عاطفی بوده است که این موضوع تاکید در بخش آموزش را مضاعف می کند.

خدمت بین دانا گفت:برای معرفی رشت بعنوان شهر دوستدار سالمند نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان است که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.
 

برچسب‌ها سالمندان گیلان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالمندان گیلان سازمان بهزیستی کشور سالمندان گیلان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب

سرهنگ عبدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در بناب در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق را کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود