Web Analytics Made Easy - Statcounter

زخمی‌های ناشی از زمین‌لرزه مرگ‌بار در ولایت‌های پکتیکا و خوست به شفاخانه‌های محلی و مرکزی این ولایت‌ها انتقال داده شده اند.

حکمت الله، ریاست صحت عامه طالبان در پکتیکا می‌گوید که شمار افراد زخمی این رویداد به حدی زیاد است که آنان در انتقال زخمی‌ها با چالش‌هایی روبه‌رو هستند. مسئولان این ریاست می‌گویند که آنان برای انتقال زخمیان به چرخبال‌های بیشتر نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت الله، رئيس صحت عامه طالبان در پکتیکا گفت: تا کنون تمام قریه‌ها ویران شده اند و این معلوم نیست که در میان آنان چه تعداد زخمی اند و چه تعداد آنها کشته شده اند.

رئیس صحت عامه پکتیکا می‌ گوید که احتمال می‌رود شمار قربانیان و زخیمان این رویداد افزایش یابد، زیرا به گفته او تا کنون تمامی زخمیان از زیر آوارها بیرون کشیده نشده اند.

مقام‌های محلی می‌گویند که گروه‌های مددرسان می‌کوشند تا آسیب دیدگان را یاری رسانند و گیرماندگان را از زیر آوارها بیرون بکشند.

رئيس صحت عامه پکتیکا گفت: این ولسوالی‌ها بسیار دور افتاده اند و سرک‌هایش خراب است، وقتی که تیم‌های صحی ما می‌روند در حدود سه الی شش ساعت را در بر می‌گیرد و با مشکل مواجه می‌شوند، دیگر اینکه به هیلیکوپتر نیاز داریم که زخمیان را عاجل‌تر انتقال بدهد.

از سویی هم شماری از بستگان قربانیان این رویداد در ولایت‌های پکتیکا و خوست می‌گویند که به سبب خرابی جاده‌ها، زخمیان شان را از بهر درمان با دشواری به شفاخانه‌های مرکز انتقال داده اند.

خانواده‌های زخمیان زمین‌لرزه در ولایت‌های پکتیکا و خوست از مسئولان حکومت سرپرست می‌خواهند که زخمیان شان را از بهر درمان بهتر به مرکز انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله افغانستان طالبان ولایت ها صحت عامه شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن فلسطینی خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • فیلم| زن فلسطینی که خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند
  • زن فلسطینی خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند (فیلم)
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات