Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدهادی احمدی طباء زواره روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر پایه بازدید میدانی از منطقه‌های مختلف و گلایه مردم از وجود سد معبر توسط برخی کاسبان به‌ویژه از میدان امام خمینی (ره) تا میدان نماز که‌ رفت و آمد زیادی در آن وجود دارد تصمیم گرفته شد این معظل چندین ساله برای همیشه حل شود.

وی ادامه داد: در این خصوص از شهرداری خواسته شد طی یک هفته معضل سد معبر را حل کند که در این ارتباط معاون شهرداری مسوول پیگیری موضوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری اردستان خاطر نشان کرد: در پایان مهلت تعیین شده شهرداری اعلام کرد که معبرهای مورد نظر جمع‌آوری و مشکل رفت و آمد در پیاده‌روها بر طرف شده است.

احمدی طباء زواره از کاشان و صنف‌های اردستان خواست که کالاهای خود را در پیاده رو و در مسیر عبور شهروندان قرار ندهند و برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند، در غیر این صورت مطابق مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی همچنین از خبرنگاران و صاحبان رسانه خواست از خیابان‌های اردستان با بازدید میدانی، رفع معضل چندین ساله سد معبر را از نزدیک مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این عادت نامناسب، خلاف قانون و قدیمی از سال‌ها پیش در اردستان وجود دارد که برخی از کاشان کالاهای خود را در پیاده‌روها در معرض دید مردم قرار می‌دهند و در عبور و مرور عابران پیاده اختلال ایجاد می‌کنند که رفع آن، جدیت بیشتر شهرداری‌ را می‌طلبد.

اردستان ۱۶ هزار نفری با وسعت ۶۷۰ هکتار در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال‌ شرقی اصفهان واقع است.

برچسب‌ها فرمانداران اردستان سد معبر کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران اردستان سد معبر فرمانداران اردستان سد معبر کاشان سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان