Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی و دایره فعالیت گسترده آن، همکاری و هماهنگی این سازمان برای حضور مبلغان در فضای مجازی را که بیش از پیش احساس می‌شود، ضروری خواند و گفت: روحانیون و مبلغین نباید تنها به منابر اکتفا کنند بلکه حضور در فضای مجازی از اولویت‌های آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار جمعی از مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، بیانیه گام دوم انقلاب را منشور چهل ساله آینده انقلاب عنوان و اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید به مهندسی زیست بوم تبلیغ فرهنگی اسلامی اهتمام جدی داشته باشد. 

وی، تبیین درست بیانیه گام دوم انقلاب و قطع امید از دشمنان انقلاب را از دیگر اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد که انجام درست آن در این دوره می‌تواند نگاه جبهه‌ای و جهادی را جایگزین نگاه سازمانی کند.

وی با تاکید اینکه باید کار تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی اثرگذار بوده و تحول ایجاد کند، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی باید به جهت تبلیغات دینی مردمی، سازماندهی و هدایت نیروهای مومن و تشکل‌های مردمی و احیا و اشاعه فرهنگ اسلامی، مقابله با تبلیغات سوء بیگانگان و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای جامعه به‌ویژه جوانان در گذرگاه‌های حساس در خط مقدم جنگ نرم میداندار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بخش مهمی از رسالت روحانیت و حوزه‌های علمیه برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: ارتباط با جامعه و اجرای رسالت تبلیغی حوزویان و عمق بخشی ان در جامعه باید به وسیله این سازمان باید انجام گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی نه تنها بسیار ارزنده و سودمند است بلکه باعث شده عموم مردم به ظرفیت‌های دیگر روحانیت بیشتر واقف شوند و اغلب مردم هم خواهان حضور روحانیت در حل مشکلات و معضلات اجتماعی هستند.

وی، زمینه سازی برای یافتن نیروهای انقلابی و تشکیل تشکلهای انقلابی، سیاستگذاری، انجام مطالعات راهبردی، حمایت از پژوهشگران متعهد و نظارت بر فعالیت آنها، تلاش برای احیای تاریخ تشیع با تاکید بر وحدت همه‌ی مذاهب اسلامی و حراست آن را از وظایف مهم و ارزشمند تبلیغات اسلامی ذکر کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم در این دیدار گفت:  در برهه کنونی تلاش این سازمان برای خارج شدن از تصدی گری و اقدام به راهبری فرهنگی و جلب مشارکت مردمی و آتش به اختیاری است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی

ایتنا - بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که تبلیغات بسیار در ۲ سکوی فیس‌بوک و اینستاگرام از طریق هوش‌مصنوعی منجر به دوستیابی می‌شود.
متا سعی دارد هوش‌مصنوعی را در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتساپ یکپارچه کند اما اکنون مشخص شده فقط ویژگی های هوش‌مصنوعی این شرکت در پلتفرم های آن گسترش نیافته‌اند، بلکه تبلیغات آشکار برای دوست مجازی ایجاد شده با هوش مصنوعی در فیس بوک و اینستاگرام بسیار محبوب شده اند.

به گزارش ایتنا از برنا، جستجوهای نشریه ویرد نشان می دهد حداقل ۲۹هزار تبلیغ آشکار برای دوست مجازی در پلتفرم های متا منتشر شده است. این نشریه جستجویی در بخش تبلیغات متا نیز انجام داده که تمام آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های آن، تمام تبلیغات منتشر شده در اتحادیه اروپا در سال گذشته، تمام تبلیغات ۷ سال گذشته که با انتخابات، سیاست یا موضوعات اجتماعی مرتبط هستند را آشکار کرد.

این تبلیغات آشکارا ناقض قوانین محتوای تبلیغات بزرگسالان متا هستند. طبق این قوانین آگهی دهندگان اجازه ندارند آگهی‌های حاوی محتوای هرزنگاری و بزرگسالان یا فعالیت‌های بیش از حد تلقین‌کننده یا تحریک‌کننده جنسی را ترویج کنند.

در بخش دستورالعمل اینستاگرام و فیس بوک نیز هرزنگاری و هر چیزی که پلتفرم به عنوان خدمات هرزنگاری تلقی کند، ممنوع است. این پلتفرم‌ها هرگونه اغواگری و حتی ایموجی‌های مرتبط با این موضوع را منع کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟