Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری صبح پنجشنبه و همزمان با روز اصناف در جلسه‌ای که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف استان تهران و جمعی از اصناف و بازاریان برگزار شد ضمن تبریک روز اصناف اظهار داشت: به تعبیر امام خمینی (ره) اصناف بازوان ستبر انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که به تعبیری جنگ هیبریدی یعنی ترکیبی در همه ابعاد است و دشمن برای ضربه زدن به کشور در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تلاش می‌کند.

استاندار تهران عنوان کرد: شروع کار دولت با چالش‌های مختلف اقتصادی همراه بود؛ از این رو دولت جراحی بزرگ اقتصادی در راستای مردمی سازی یارانه‌ها را پیگیری کرد.

منصوری سپس گفت: آنچه ما را در اجرای این سیاست دلگرم کرد سرمایه اجتماعی کشور و سرمایه اجتماعی نهادهای مختلفی از جمله اصناف است؛ چراکه اصناف همواره در بزنگاه‌های مختلف مدد کار انقلاب بوده اند و در دوران کرونا نیز با کمک‌های معیشتی و مومنانه با بدنه اجرایی دولت همراه لازم را داشتند.

وی با اشاره به اینکه اصناف شبکه بزرگ و رکن مهم اقتصادی کشور هستند، افزود: بیش از ۴۰۰ هزار واحد صنفی در قالب ۴۴۰ اتحادیه در استان تهران فعالیت دارند که سرمایه بزرگ و منحصربه‌فردی برای انقلاب است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر موضوعات اقتصادی، اصناف کارکردهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز دارند و تعیین کننده هستند و در همین مسیر شبکه سنتی و خرده فروشی‌ها حائز اهمیت است.

منصوری سپس گفت: مشکلاتی در حوزه اصناف وجود دارد که مصمم هستیم با تمام توان برای حل مشکلات این حوزه عمل کنیم،

استاندار تهران با اشاره به تعویق انتخابات اصناف به سبب کرونا بر لزوم برگزاری انتخابات اتحادیه‌ها تاکید کرد و گفت: واحدهای صنفی غیر مجاز در استان تهران ساماندهی می‌شوند البته در این زمینه باید قوانین به نفع این واحدها تفسیر شود.

وی با اشاره به اعتماد متقابل دولت و اصناف تاکید کرد: مجموعه اصناف ستون‌های استوار حوزه اقتصادی هستند و برای حل مشکلات آنها جلساتی با محوریت نمایندگان اصناف، معاون اقتصادی استانداری تهران و سایر بخش‌ها برگزار می‌شود تا بتوانیم تا حد ممکن مشکلات اصناف را رفع کنیم.

کد خبر 5521634

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن منصوری استانداری تهران اصناف بوشهر کرمانشاه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سفر استانی آمار کرونا اردبیل مشهد ویروس کرونا بیرجند آبرسانی سنندج ایلام کنگره شهدا استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان

استاندار قزوین گفت: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان انجمن های مختلفی تاسیس شوند تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همه مدیران استان باید در ایام هفته معلم برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در مدارس و جمع معلمان حضور پیدا کنند و تقسیم‌بندی لازم در این زمینه هر چه سریعتر صورت گیرد.

وی افزود: معاونین استاندار به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در روز معلم در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کنند و از خدمات معلمان سراسر استان تجلیل کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: زحمات و خدمات جامعه تعلیم و تربیت استان قزوین بسیار مطلوب ارزیابی می شود و اقدامات خوب مدیران و دست اندکاران این حوزه مورد تایید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم قرار گرفت و ایشان این حجم از همدلی و همگرایی در حوزه موضوعات فرهنگی را قابل تقدیر بیان کردند.

اعلایی، گفت: طرح نماد جزو طرح های خوب در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید برای اجرای هرچه بهتر آن از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود و در این مسیر حتی می‌توان از ظرفیت دانشجویانی که علاقه‌مندی و توانایی لازم را دارند هم استفاده کرد.

وی بیان کرد: جریان‌های مردمی باید در حوزه صیانت از دانش آموزان به کارگیری شود و آموزش و پرورش باید با نگاهی باز از ظرفیت مساجد و مجموعه‌های فرهنگی استفاده کند تا بدین وسیله شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش‌آموزان باشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید با همگرایی و هم‌افزایی مشکلات را کاهش داد، افزود: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند با شکل جدیدی فعالیت کند و علاوه بر حوزه های ماموریتی خود در حوزه‌های تربیتی هم خدمت‌رسانی کند.

اعلایی گفت: جا دارد در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان انجمن‌های مختلفی تاسیس شوند تا با حمایت دولت و با دلسوزی بیشتر برخی از مشکلات را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: برگزاری اردو در افزایش روحیه و نشاط دانش‌آموزان بسیار موثر است و باید در این زمینه یک کار ویژه در استان صورت گیرد، البته استان همچنان منتظر نگاه مثبت وزارت آموزش و پرورش در موضوع اردوگاه یانس آباد است که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود و بتوانیم این مجموعه را به یک مجموعه اردویی فاخر در سطح کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان