Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 21 تهران گفت: مجموعه‌های بزرگی همچون کارخانه خودروسازی‌ها، مجموعه‌های دارویی، صنایع غذایی و چاپخانه‌ها در این منطقه مستقر هستند که وجود آنها تردد ماشین‌های سنگین را افزایش داده که لازم است اقداماتی به لحاظ زیرساخت‌های شهری انجام دهیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، کاشانی پور با بیان اینکه با ساخت و ساز و اسکان نیرو‌های انسانی می‌توان فاصله محل کار و سکونت را بکاهیم و از طرفی مشکل بار ترافیکی و مسائل دیگر را رفع کنیم افزود: براساس پیش‌بینی‌ها قرار است در مرحله نخست 20 هزار واحد مسکونی ساخته شود که 15 هزار واحد آن در مرحله دریافت مجوز هستند و برای ساخت چند مجموعه 4 و 5 هزار واحدی و چند صد واحدی نیز اقداماتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طرح‌هایی که برای ساخت و ساز‌ها شهرک یا مجموعه‌های مسکونی دیده شده با تعریف امکانات شهری است تا مردم دغدغه رفاهی نداشته باشند. شهردار منطقه 21 درباره سرانه فضای سبز منطقه گفت: این منطقه حدود 935 هکتار فضای سبز دارد که کیفیت مناسبی ندارند، بی‌کیفیت بودن بوستان‌های این منطقه نیز به علت کمبود اعتبار زیباسازی بوستان‌ها و امکانات آن است؛ اعتبار در نظر گرفته شده برای فضای سبز منطقه برای جمعیت 200 هزار نفری است در صورتی که این منطقه 350 هزار جمعیت فعال دارد و میلیون‌ها تردد نیز برحسب نیاز مردم از این منطقه انجام می‌شود.
کاشانی پور درباره بوستان‌های مادر و کودک در منطقه گفت: با توجه به اینکه مقرر شده هر محله یک پارک مادر و کودک داشته باشد، منطقه 21 حدود 13 محله دارد که تدابیری برای ساخت این بوستان‌ها انجام شده است، جدای از آن قرار است تعدادی از بوستان‌های منطقه 21 را برای استفاده معلولان آزمایشی مناسب‌سازی کنیم و در این طرح نیز رویکرد ما خانواده محور است به طوری که خانوده‌هایی که فرزند معلول دارند بتوانند همراه اعضای خانواده به پارک مخصوص معلولان بیایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 21 بوستان ها منطقه 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم

در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسئولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمب ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام نموده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است