Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز گفت: نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه اکرام و رفاه معلمان بسیار مهم است، گفت: رتبه بندی معلمان باید انجام شود تا فرهنگیان عزیز احساس کرامت کنند.

آیت‌الله دکتر لطف‌الله دژکام پنجشنبه ۲ تیر در دیدار وزیر آموزش و پرورش در شیراز گفت: اولین استانی که برش های استانی نقشه مهندسی کشور را آماده کرد، فارس بوده است که با حضور بیش از ۲ هزار نخبه این کار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: خوشبختانه امروز ما یک نقشه جامعه و محکم فرهنگی داریم که با تکیه بر آن می توانیم تا افق ۱۴۰۴ تغییرات خوبی را در فرهنگ جامعه ایجاد کنیم.

امام جمعه شیراز گفت: از دولت نیز انتظار داریم بودجه هایی را برای اجرای این سندها در نظر بگیرد تا بتوان این اسناد را با کیفیت لازم اجرا کرد.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: اعتقاد داریم حوزه علمیه باید به کمک اموزش و پرورش بیاید  و یک رشته بنام تعلیم و تربیت نیز برای طلبه ها برای شناخت دقیق اموزش و پرورش اضافه شد.

امام جمعه شیراز گفت: کارها باید به صورت جهادی و در چارچوب قوانین و مقررات انجام شود تا از هرج و مرج نیز جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: اکرام و رفاه معلمان بسیار مهم است و رتبه بندی معلمان باید انجام شود تا فرهنگیان عزیز احساس کرامت کنند.

وی افزود: انتظار است یک مکان درخور شان و با امکانات برای دانشگاه فرهنگیان استان فارس انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز با بیان اینکه از سال ۱۳۹۴ جلسات تخصصی اجرای سند تحول بنیادین در فارس آغاز شد، افزود: امام جمعه محترم شیراز نیز در جلسه خبرگان بر اجرای سند تحول بنیادین تاکید داشتند که نشان از توجه ایشان به آموزش و پرورش است.

محمدخلیل عسکری گفت: از  برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در فارس رونمایی و ۸ سرفصل در این برش به آموزش و پرورش استان اختصاص داده شده است.

عسکری عنوان کرد: خوشبختانه ۸ برنامه تعیین شده برای آموزش و پرورش در برش استانی نقشه مهندسی کشور تدوین شده است.

او گفت: قرارگاه درون سازمانی و برون سازمانی سند تحول بنیادین در فارس راه‌اندازی شده که رییس قرارگاه برون سازمانی نماینده ولی فقیه در فارس و نائب رئیس آن استاندار فارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه روسای آموزش و پرورش فارس با ائمه جمعه استان برگزار شد تا همکاری نزدیک تری بین آموزش و پرورش و ائمه جمعه برقرار شود.

انتهای پبام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نقشه مهندسی فرهنگی کشور نماینده ولی فقیه در فارس آموزش و پرورش انجام شود امام جمعه شیراز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲