Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی در استان زنجان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و همچنین حوزه اطلاع رسانی بسیار خوب عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛   محسن افشارچی  با یادآوری اینکه امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، به نظر می‌رسد که وظایف مربوط به تبلیغ و تبیین در جمهوری اسلامی باید به صورت سیستماتیک دنبال شود، گفت: بخشی از وظایف این حرکت سیستماتیک بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و این سازمان باید هر کار و هر تبلیغ بر زمین مانده را بر عهده گرفته و آن را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تجهیز مبلغین به دانش روز را نیاز امروز در این عرصه دانست و تصریح کرد: این دانش‌ها شامل دانش‌های گوناگونی است که بتواند در حوزه‌های مختلف، کارکرد جمهوری اسلامی را به نحو احسن در چند سال گذشته و در سال‌های بعد از انقلاب تبیین کند.

افشارچی با تاکید بر اینکه نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب دارد، افزود: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان تبیغات اسلامی است که این امر باید با جدیت در سرلوحه فعالیت‌های تبلیغی باشد.

استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه مشخصی در حوزه تبیین داشته و بخشی از جهاد تبیین سیستماتیک بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از حسنات جمهوری اسلامی ایران بوده و دستگاهی است که رسماً متولی تبلیغ همه حسنات جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

افشارچی افزود: یک بال بسیار مهم این بخش حوزه هنری است و از دل این حوزه افراد بسیار بزرگی بیرون آمده و تربیت شده‌اند و بخشی است که هنر دینی در آن تبلور پیدا می‌کند و ما بسیار به آن امیدوار هستیم که در دوره جدید بسیار موفق‌تر و پربارتر عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی در استان زنجان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و همچنین حوزه اطلاع رسانی بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم روحانیون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و کل بدنه سازمان تبلیغات اسلامی بیش از پیش به تجهیز خود و دانش‌های مورد نیاز برای تبلیغ اقدام کند. انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار زنجان تبلیغات اسلامی زنجان حوزه فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر

جوادمولایی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

او افزود: فعالیت‌های تبلیغات کاندیدا‌های این حوزه انتخابیه در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بامداد امروز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰پایان می‌یابد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.

مولایی افزود: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر در ۴۱۸ شعبه اخذ رای با رقابت چهار کاندیدا برای کسب ۲ کرسی در خانه ملت برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر با اشاره به تمهیدات بعمل آمده برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه، گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت مکانیزه و تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند