Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا با تحقق سفر رییس جمهور به استان خراسان شمالی، علاوه بر میزهای خدمت که پیش از این توسط ادارات و دستگاه های مختلف با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیران به منظور دریافت خواسته ها و مشکلات مردم در بجنورد برپا شده بود، سامانه ۱۱۱ نیز راه اندازی شده است تا مردم استان محروم خراسان شمالی بتوانند از این طریق مشکلات خود را به گوش رییس جمهوری و اعضای هیات دولت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میزهای خدمت و سامانه ۱۱۱ دو شکل متفاوت برای انعکاس خواسته های مردم این استان است که در بسیاری از شاخص های توسعه در ردیف های آخر استان های کشور قرار دارد.

مدیرکل دفتر بازررسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی با اعلام فعال شدن این سامانه گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، سامانه ۱۱۱ برای تسریع در خدمات رسانی و دریافت سریع درخواست‌های مردم فعال شده و مردم می‌توانند از طریق این سامانه برای ثبت درخواست های خود اقدام کنند.

 ام البنین اصفهانی افزود: سامانه ارتباط مردم و دولت، گوش شنوای درخواست‌ها و شکایات از طریق تماس تلفنی است و مردم با شماره گیری ۱۱۱ می توانند خواسته های خود را مطرح کنند.

وی افزود: ۳۰۰ نفر کاربر و پردازشگر به صورت برخط، در ۲ نوبت صبح و عصر برای دریافت نامه ها و نیز پاسخگویی به مردم خراسان شمالی سازماندهی شده اند.

وی با اشاره به کاهش فاصله مردم و مسوولان از طریق این سامانه، گفت: درخواست ها در سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت ثبت و حداکثر ظرف ۱۵ روز پیامک پیگیری برای شهروندان ارسال خواهد شد.

 اصفهانی خاطرنشان کرد: در مراکز ارتباطات مردمی و میزهای خدمت نیز که شمار آن ها به ۲۹ مرکز می رسد و با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها برپا شده است، ۴۰۰ نفر پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های مردمی هستند.

امروز رییس جمهور در بیست و ششمین سفر خود وارد بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شد.

در این سفر وزیر کشور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، رییس قوه مجریه را همراهی می کنند.
بازدید از بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردمی و نخبگان و همچنین شرکت در شورای اداری استان از برنامه های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به خراسان شمالی است.
از روز گذشته شماری از نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در برخی نقاط استان حضور یافته اند و با برپایی میزهای ارتباطات مردمی، علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادها، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی را نیز دریافت می کنند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، رازوجرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

برچسب‌ها بجنورد سامانه سامد سفر استانی خراسان شمالی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دولت سیزدهم پروندهٔ خبری بیست و ششمین سفر استانی دولت و حضور در دیار فرهنگ‌ها و قومیت‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سامانه سامد سفر استانی بجنورد سامانه سامد سفر استانی خراسان شمالی دولت سیزدهم استان خراسان خراسان شمالی سامانه ۱۱۱ رییس جمهور درخواست ها خواسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟

کیانوش گودرزی، رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفتگو با ما در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ افزایشی است یا کاهشی؟ افزود: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت، اما امیدواریم در سال جدید با یک سیاست درست و آینده‌نگری در حوزه مسکن، شرایط متفاوت شود.

وی تصریح کرد: ببینید، به طور معمول هر ساله ۲۵ درصد نسبت به سال قبل اجاره‌ها افزایش پیدا می‌کند. این موضوعی است که مجلس به دولت اجازه داده است که برحسب موضوعات تورمی ورود پیدا کند و عدد و رقمی اعلام شود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که تعیین این اعداد و ارقام کار بدی نیست، در همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، ولی در ایران بستر آن هنوز فراهم نبوده و ابزار لازم برای این کار مهیا نیست، متذکر شد: پارسال اگر این اتفاق می‌افتاد، می‌توانستیم به مشاوران املاک بگوییم قیمت‌ها را رعایت نکردید، یعنی موضوع قابل رصد و کنترل بود.

گوردزی تصریح کرد: نکته این‌جاست که الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده و متعامل آن می‌توانند خودشان قرارداد بنویسند، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. یعنی متعاملین، چه مستاجر و چه موجر، خودشان با هر افزایش قیمتی می‌توانند قرارداد بنویسند.

وی تاکید کرد: اصل موضوع همین‌جاست که دولت در حالی که باید نظارت و کنترل داشته باشد، در واقع با سامانه‌ای که ایجاد کرده، نظارت و کنترل از دست دولت خارج خواهد شد. این سامانه تبعات خاص خود را دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟