Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید حاضر به رد احتمال مربیگری‌اش در تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به مناسب 50 سالگی زین‌الدین زیدان نشریه اکیپ فرانسه گفت‌و‌گویی مفصل با اسطوره فوتبال فرانسه انجام داد و در آن پیرامون مسائل مختلف از جمله شایعه مربیگری‌اش در تیم پاری‌سن‌ژرمن سؤالاتی پرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اخیراً تأکید کرد که زیدان گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتنیو نیست، اسطوره فوتبال فرانسه حاضر به رد احتمال مربیگری‌اش در پارک دو پرنس نشد.

زیدان که پیش از این به تمایل خود برای هدایت تیم ملی فرانسه اذعان کرده است، درباره اینکه آیا احتمال مربیگری‌اش در پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد یا نه، گفت: پاری‌سن‌ژرمن؟ هرگز نگویید هرگز، به خصوص اگر مربی باشید و امروزه روز کار می‌کنید. من زمان بازیگری‌ام می‌توانستم تقریباً تمام تیم‌ها را انتخاب کنم، اما به‌عنوان سرمربی دیگر 50 تا تیم وجود ندارند که بتوانید در آنها کار کنید. دو سه گزینه وجود دارد. من هم اگر به یک تیم باشگاهی برگردم، برای قهرمانی است. من این را با نهایت تواضع می‌گویم. به همین دلیل نمی‌توانم به هر تیمی برود. منچستریونایتد؟ انگلیسی می‌دانم، اما کاملاً مسلط نیستم. البته می‌دانم مربیانی هستند که بدون آنکه زبان بدانند به تیم‌های مختلف می‌روند، اما شیوه کاری من متفاوت است. برای قهرمان شدن با یک تیم عوامل مختلفی دخیل است، چون این یک مفهوم جهانی است و من ملزومات کسب موفقیت در این کار را می‌دانم.

زیزو درباره آینده‌اش هم تأکید کرد: من هنوز می‌‌خواهم مربیگری کنم. بعد از آن هم چرا در پروژه‌ای کار نکنم که خودم نتوانم آن را رهبری کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه درباره انگیزه‌اش برای هدایت این تیم هم اظهار داشت: البته که دوست دارم سرمربی تیم ملی شوم و امیدوارم که یک روز چنین اتفاقی رخ دهد. چه زمانی؟ نمی‌دانم چون این به من بستگی ندارد، اما می‌خواهم زمانی بازنشسته شوم که در تیم ملی هم مربیگری کرده باشم. این زیباترین کار ممکن و برای من همه چیز است.

زیدان درباره سه قهرمانی متوالی‌اش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و بهترین فینال در میان این سه فینال هم گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان هرگز شانسی رخ نمی‌دهد بلکه این اتفاق حاصل کار و تلاش است به خصوص اگر سه بار متوالی باشد. من دیوانه‌وار کار می‌کنم. بازیکنانم هم به من اعتماد داشتند و من هم به آنها. زمانی که قهرمان شدیم هم غافلگیر نشدم، چون هر کاری می‌توانستیم انجام داده بودیم. در میان آن سه فینال هم آن فینالی که مقابل یوونتوس داشتیم (پیروزی 4 بر یک سال 2017) بهترین و کامل‌ترین بازی‌مان بود. ضمن اینکه آن بازی مقابل یوونتوس بود که در دوران بازیگری‌ام در آن هرگز نتوانستم قهرمان لیگ قهرمانان شوم.

الخلیفی: زیدان قطعاً سرمربی پاری‌سن‌ژرمن نخواهد شد/ گزینه داخلی جانشین پوچتینو می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن رئال مادرید زین الدین زیدان تیم ملی فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن رئال مادرید زین الدین زیدان مربیگری اش پاری سن ژرمن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)

گل بارکولا به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳