Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، للتواصل و التاصیل کتاب «گفتمان سیاسی» به زبان ایتالیایی و کتاب‌های «مهدویت» و «گفتمان سیاسی» به زبان روسی توسط بنیاد مطالعات اسلامی روسیه بزودی ترجمه خواهند شد.

همچنین کتاب «معارف وعقاید» نوشته استاد محمد تقی سبحانی از سوی مؤسسه فرهنگی کوثر ترکیه به زبان ترکی استانبولی ترجمه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوعه معارف شیعی تلاشی در جهت معرفی و توضیح مستند و دقیق نگاه شیعه امامیه به مسائل مهم جامعه معاصر می‌باشد.

موسوعه معارف شیعی ضمن برشمردن پاره‌ای از رهاوردهای فقهی، کلامی، حدیثی، اخلاقی…و نگرش‌های نو در عرصه فکر سیاسی، اجتماعی، فقهی، حقوقی، اخلاقی و… شیعه، به توضیح مؤلفه‌های اصلی جدیدترین تقریر نظریه‌های متفکران شیعه می‌پردازد.

در این موسوعه کوشش شده تا بدون ورود به مباحث فنی و تخصصی، عرصه‌های اصلی دانش و معرفت، اسلام شیعی بازنمایی شود تا خوانندگان با ادبیات رایج در محافل علمی آشنا شوند.

مخاطبان این آثار در گام نخست غیر شیعیانی بوده اند که با معارف عمومی اسلام آشنایی داشته و علاقه مند به فراگیری آموزه‌های مکتب تشیع اند.

کد خبر 5521639 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شیعه معرفی کتاب ترجمه قرآن نشست علمی قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی قران معرفی کتاب حوزه علمیه انقلاب اسلامی ایران شیعه سازمان دارالقرآن الکریم حجت الاسلام محمد قمی همایش ملی آیت الله خامنه ای بنیاد هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آن روی دیگران» نوشته کئوتر ادیمی به تازگی با ترجمه آذر نورانی توسط نشر نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایتی از الجزایر معاصر است که بحران‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری را از سر گذرانده است.

کوثر عظیمی (کئوتر ادیمی) نویسنده معاصر الجزایری‌الاصل، در اولین داستانش از زندگی خانواده‌ای صحبت می‌کند که انگار فقط در سختی‌ها و تلخی‌های روزمرگی‌هایشان با هم شریک‌اند. در داستان پیش رو، هر شخصیت فرصت دارد بخشی از دغدغه‌هایش را برای خواننده بازگو و او را با خلوت خود همراه کند. تلاقی رخدادها و چندصدایی روایت‌ها از جذابیت‌های اصلی این رمان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«… بابا ما را ول نکرده است. قرار است برگردد. برمی‌گردد. مامان می‌داند. برای همین جلوی پنجره منتظر می‌نشیند و دستش را در موهایم می‌کند. او برمی‌گردد و من دیگر موهای سفید نخواهم داشت. موهای سفید نبود باباست. آن‌ها روزهای بدون بابا هستند. همین‌که برگردد، موهای سفید هم می‌روند.»

این‌کتاب با ۷۲ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6090717 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد