Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه پانزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران در رابطه با قطعنامه شورای حکام علیه کشورمان گفت: توافق برجام برای رفع اتهامات علیه کشور بود، ۲۰ سال است که ایران را متهم به ساخت بمب اتم می‌کنند. براساس اطلاعات نادرست صهیونیست ها و منافقین هر روز بازرسی های مختلفی را درخواست می‌کردند، ولی نتوانستند چیزی علیه ایران ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌جمله که برجام مذاکره شد تا به این اتهامات پایان بدهند، تصریح کرد: در برجام موضوع پرونده پی ام دی بسته شده است. یک روز بحث لپ‌تاپ ربوده شده و روز دیگر جاسوسی و مدرک ربوده شده را علم‌ می‌کنند. برجام توافق شد ولی طرف های غربی به آن عمل نکردند و همچنان اتهامات را باقی نگه داشتنه اند. قرار بود برجام این اتهامات را دفع کند. نمی شود که هم این اتهامات را علیه ایران مطرح کنند و هم در بحث برجام به ایران فشار بیاورند.

وی در رابطه با جزییات کاهش تعهدات و افزایش ظرفیت هسته ای گفت: هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است و همه چیز به مذاکره بسته است و داد و ستد است. طبق متن مذاکرات عمل می کنیم نه یک کلمه کمتر از برجام و نه یک کلمه بیشتر از آن، مذاکرات تمام نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که افزایش ظرفیت غنی سازی را داریم یا خیر خاطر نشان کرد: همه چیز طبق قانون اقدام راهبردی خواهد بود.

اسلامی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با آخرین رایزنی ها با آژانس تصریح کرد: ایران طبق ضوابط آژانس بین المللی انرژی اتمی عمل می‌کند و ایران عضو پادمان است‌. طبق توافقات عمل می‌کنیم هیچ یک از اقدامات ایران بدون رعایت نظامات نیست و تمام فعالیت های ایران با حضور آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و رابطه ما طبق قانون برقرار است.

311311

کد خبر 1644200

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی

ایسنا/کردستان رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان خواستار پیگیری مطالبات جامعه کارگری استان از دولت شد.

سید شاکر ابراهیمی، امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در حاشیه آیین گرامیداشت هفته کارگر که در مجتمع فجر سنندج با حضور رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، مسئولان استانی و جمعی از جامعه کارگری استان برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۱ نفر کارگر به دلیل عدم امنیت در کردستان فوت شده اند که از این تعداد ۹ نفر مربوط به کارگران ساختمانی بوده است.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان، ضمن تشکر از خدمات مدیرکل و کارکنان اداره کل کار کردستان، خواستار افزایش نظارت و بازرسی ها از کارگاه ها و واحدهای تولیدی شد.

وی از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد که نسبت به تامین معیشت کارگران توجه بیشتری داشته و نسبت به افزایش حقوق کارگران اهتمام جدی داشته باشند و خواستار افزایش دستمزد بر اساس ماده ۴۱ قانون کار شد.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان با انتقاد از اینکه کارگران کردستان در حال حاضر توانایی مراجعه به مراجع خصوصی درمان را ندارند، تصریح کرد: از دانشگاه علوم‌پزشکی استان درخواست می شود که کادر پزشکی در حوزه درمان مستقیم تامین اجتماعی متناسب با جامعه کارگری ایجاد شود، تا کارگران بتوانند از خدمات این حوزه بهره مند شوند.

وی به کمبودهای موجود در حوزه ورزش جامعه کارگری استان اشاره کرد و حمایت از ورزش کارگری را ضروری دانست و ادامه داد: تامین تجهیزات ورزشی از نیازهای اصلی کارگران استان است و مسئولان باید در این زمینه اقداماتی انجام دهند. 

ابراهیمی، بیشترین تعداد کارگران استان را در حوزه ساختمان با ۵۰ هزار نفر عضو اعلام و عنوان کرد که از این تعداد ۲۲ هزار نفر دارای بیمه بوده و ۲۳ هزار نفر هم فاقد بیمه هستند که در سامانه وزارتخانه ثبت نام کرده و در انتظار بهره کندی از خدمات بیمه ساختمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه بیمه کارگران استان کردستان به دلیل مراجعه به اقلیم کردستان عراق قطع می شود که در این راستا درخواست داریم این نقیضه رفع شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟