Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: محل کوه سنگی از حضور معتادان متجاهر پاک شد تا امنیت در این محله برقرار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی، امروز _پنج‌شنبه، دوم تیرماه_ از محله رضویه واقع در منطقه ۱۵ بازدید کرد، برای این‌که در جریان اصلاحات انجام شده از سوی شهرداری تهران قرار گیرد، محله‌ای که بزرگ‌ترین معضل آن حضور پرقدرت معتادان متجاهر در منطقه‌ای به نام کوه‌سنگی تحت تأثیر گرم‌خانه خاوران بود، البته اعتیاد تنها آسیب ناشی از حضور معتادان در این محله نبود؛ سرقت‌های متعدد و ناامنی سبب شده بود، اهالی جرئت حضور در معابر و خیابان‌ها را نداشته باشند، هم‌زمان مراکز خرید و مبادله ضایعات و ایجاد نقاط بی‌دفاع شهری در مسیر بزرگراه نجفی رستگار عامل دیگر تقویت حضور معتادان متجاهر در این منطقه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود آن که رئیس پلیس تهران بزرگ حضور معتادان و ناامنی‌های ناشی از حضور این افراد را تکذیب کرد، اما اهالی محله با امضای طوماری چند صد نفری، موضوع را که در صحن شورای اسلامی شهر از سوی ناصر امانی نقل شده بود، تأیید کردند. در نهایت بعد از این تذکر؛ شهرداری تهران به همراهی پلیس نیروی انتظامی توانست حضور معتادان را ساماندهی کند.

ناصر امانی در این خصوص اظهار کرد: محل کوه سنگی از حضور معتادان پاک شد و سرقت و ناامنی در سطح محله به طور چشمگیری کاهش یافته است، همچنین واحدهای غیرمجاز خرید ضایعات مستقر در تقاطع اتوبان نجفی رستگار و بزرگراه امام رضا (ع) ساماندهی شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جانمایی زمین برای احداث کلانتری رضویه، گفت: هم‌زمان ساماندهی و نوسازی گرمخانه خاوران و اختصاص به آسیب‌دیدگان با سن ۶۰ سال به بالا و جلوگیری از تردد آن‌ها در سطح محله در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.

وی از آغاز پروژه دسترسی محله رضویه به اتوبان نجفی رستگار از طریق زیرگذر خیابان شورای جنوبی خبر داد و افزود: تملک املاک معارض در محله از جمله سه ملک تقاطع خیابان شهید اسکندرزاده و شهید اعرابی و ملک‌های معارض لاین کندرو جنب زیرگذر شورا از اقداماتی است که شهرداری منطقه وعده انجام آن را داده است.

امانی با بیان اینکه نخاله‌های ساختمانی حاشیه بزرگراه امام رضا (ع) و جاده غنی‌آباد به ورامین جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: دسترسی محله از طریق میدان شهید سرلک به اتوبان نجفی رستگار برقرار و ساماندهی وانت‌های دوره گرد در محله به طور جد پیگیری می‌شود.

کد خبر 583635

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر شوراي شهر تهران ناصر امانی معتادان متجاهر نیروی انتظامی مدیریت شهری دوره ششم شوراهای اسلامی ناامنی سرقت محلات شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حضور معتادان نجفی رستگار کوه سنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید علیرضا فخاری، استاندار تهران از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مفتخر شدیم که امروز در خدمت استاندار تهران بودیم و ایشان از غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بازدید کردند.

صادقی حضور شهرک های صنعتی استان تهران در این نمایشگاه را متفاوت از سال های دیگر دانست و گفت: امسال برای حضور تعدادی از واحدهای صنعتی یک پاویون اختصاصی در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه نمایشگاه در سالن های مختلف در رشته صنعت های خاص برگزار می شود، ما در سالن ۳۸ و در رشته صنعت ساختمان حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه به بازدید استاندار تهران از ۱۰ شرکت فعال در حوزه صادرات و مستقر در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» اشاره و عنوان کرد: ایشان در این بازدید از میزان توانمندی، صادرات و مشکلات این واحدها مطلع شدند، که انشالله با پپگیری های لازم در حوزه رفع موانع شاهد حل معضلات و افزایش میزان صادرات خواهیم بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی را فرصت خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی بین کشورها اعلام کرد و افزود: با وجود تمام محدودیت هایی که در دنیا برای ایران ایجاد کرده اند، خوشبختانه شاهد تلاش همه صنعتگران، کارگران، کارآفرینان، جوانان و دانشمندان هستیم که روز به روز به دانش تولیدی ما افزوده شده و دنیا نمی تواند چشمش را بر تولیدات با کیفیت و بادوام ایرانی ببندد.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۶ هیات تجاری در پاویون شرکت شهرک های صنعتی استان تهران حضور پیدا کردند، گفت: بسیاری از جلسات توسعه بازار برگزار شد و به نظر می رسد که پس از پایان نمایشگاه بتوانیم گزارش خوبی از انعقاد تفاهمنامه و قراردادهای همکاری و فروش محصولات را اعلام و افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور با اولویت تهران را داشته باشیم.

کد خبر 6092487

دیگر خبرها

  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی