Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید شهند روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سامان حفاظت از محیط زیست یکی از دستگاه‌های مطالبه گر در حفاظت از محیط زیست است، اظهار کرد: در همین راستا تقویت سمن‌های حافظ محیط زیست می‌تواند کمک شایانی به پیشبرد اهداف سازمانی داشته باشد.

وی خشکسالی رخ داده در منطقه و بروز ریزگردها را یکی از مشکلات اصللی زیست محیطی عنوان کرد و افزود: خشکسالی در منطقه سبب شده تا تراز و وسعت دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته باشد که تداوم این وضعیت نگران کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کاهش ارتفاع آب دریاچه ارومیه سبب بروز مشکل در تردد محیط بانان بین جزایر دریاچه شده است، گفت: وضعیت به گونه‌ای شده که مسیر ۹۰ دقیقه‌ای بین جزایر دریاچه ارومیه در ۶ ساعت طی می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی محیط بانان منابع علوفه و آبی جزایر دریاچه ارومیه برای انواع جانداران تامین است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

شهند از جذب ۱۸ محیط بان جدید در سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی خبرداد و اضافه کرد: از این تعداد ۶ محیط بان مختص دریاچه ارومیه هستند.

وی همچنین به سفر قریب الوقوع سفیر ژاپن برای بازدید از دریاچه ارومیه اشاره کرد و یادآور شد: طرح‌های احیای دریاچه ارومیه در این بازدید مورد آنالیز قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی و هیات همراه به مناسبت سالگرد جانباختن دو خبرنگار حادثه رانندگی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست در نقده در ایرنا مرکز ارومیه حضور یافت و با نثار دسته گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره خبرنگار فقید ایرنا در این حادثه «ریحانه یاسینی» را گرامی داشتند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست خبرنگار آذربایجان غربی ایرنا دریاچه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست خبرنگار آذربایجان غربی سازمان حفاظت محیط زیست خبرنگار آذربایجان غربی ایرنا دریاچه ارومیه محیط زیست آذربایجان غربی سازمان حفاظت محیط زیست دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین در شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی استانداری، در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور که به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور، وزیر کشور، وزیر صمت، وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با صدور مجوز زیست محیطی بهره برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

در این جلسه پس از توضیحات استاندار خراسان شمالی مناطق چهارگانه محیط زیست مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست کشور قرار گرفت.

کد خبر 750195

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد