Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه " اصناف نقش اساسی در جلوگیری از تطاول بیت‌المال دارند" اظهار کرد: صنوف حلقه اتصال در زنجیره بین تولیدکننده و مصرف‌کننده هستند، لذا هر چه اصناف بتوانند با هزینه مبادلاتی کمتر و روان‌تر نقش واسطه‌گری خود را انجام دهند کمک بیشتری به توسعه اقتصادی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎     
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری، همزمان با روز ملی اصناف محمد علی نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران با حضور در اتاق اصناف شهرستان ساری ضمن تبریک این روز بر لزوم نقش‌آفرینی هرچه بیشتر مردم در عرصه اقتصادی به عنوان یک راه حل جامع و تاثیرگذار برای برون‌رفت از چالش‌های اقتصادی تاکید کرد و گفت: اصناف؛ ترازوی معنوی و مادی جامعه هستند که در جهت تعالی آرامش و آسایش جامعه طی طریق می‌کنند.
فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه " اصناف نقش اساسی در جلوگیری از تطاول بیت‌المال دارند" اظهار کرد: صنوف حلقه اتصال در زنجیره بین تولیدکننده و مصرف‌کننده هستند، لذا هر چه اصناف بتوانند با هزینه مبادلاتی کمتر و روان‌تر نقش واسطه‌گری خود را انجام دهند کمک بیشتری به توسعه اقتصادی خواهند کرد.       
نوبخت با اشاره به جایگاه اصناف در طرح‌جدید اقتصادی دولت سیزدهم، تصریح کرد: باید اصناف با نگاه بلندمدت و همه جانبه به منافع اعضای صنف و کل جامعه، مقرراتی مفید در جهت نظارت درون‌صنفی تنظیم و وضع کنند تا از اعتبار و شهرت و وجهه صنف خویش حراست و دفاع بعمل آوردند.‌       
وی در پایان از نقش اصناف و بازاریان ولایت‌مدار شهرستان ساری در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران تجلیل کرد و افزود: حضور کسبه بازار و اصناف مرکز استان مازندران در شکل‌گیری انقلاب، پشتیبانی از جنگ تحمیلی و بازسازی مناطق جنگ‌زده همچون سوسنگرد عزیز هرگز از خاطر مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اصناف نقش اساسی در جلوگیری شهرستان ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان

فرماندار شوش خوزستان گفت: جسد جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز تلاش مشترک تیم های عملیاتی سه شهرستان شوش، کرخه و دزفول و همچنین همراهی جوانان و قایقران های حاشیه دز سرانجام کشف و از آب بیرون کشیده شد.

محسن حویزه عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساعتی قبل جسد این جوان توسط یکی از قایقران ها کشف و از آب بیرون کشیده شد، افزود: تمام امکانات شهرستان برای پیدا کردن جنازه این جوان از همان روز اول به کار گرفته شد که به دلیل شرایط جوی، افزایش دبی و طغیان رودخانه و همچنین گل آلود بودن آب، جستجوها بی نتیجه بود.

وی ادامه داد: همزمانی غرق شدن این جوان با آغاز رهاسازی آب از سد دز برای آماده سازی مهار سیلاب های احتمالی بر اساس پیش بینی بارش های باران روزهای پنجشبه و جمعه موجب شد تا جستجوها برای پیدا کردن جنازه این جوان با چالش جدی مواجه شد.

فرماندار شوش گفت: روش های مختلف جستجو از جمله حضور تیم های غواصی، استفاده از بالگرد، پاراگلایدر و کوادکوپتر و همچنین اعزام تیم های مختلف قایقرانی و جت اسکی در این عملیات به صورت ترکیبی پیگیری و استفاده شد تا سرانجام ساعتی قبل، این عملیات طولانی با بیرون کشیدن جنازه این جوان از آب به پایان رسید.

وی ضمن تسلیت به خانواده داغدار این جوان، از پیگیری های مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، فرماندار کرخه و همچنین تلاش تیم های عملیاتی شهرستان های شوش، کرخه و دزفول حاضر در این جستجوی وسیع تشکر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است