Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و معاون فنی و عمران آستان قدس رضوی(ع) بر ادامه عملیات اجرایی مجتمع آموزشی امام رضا(ع) مهرشهر تأکید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ علیرضاعباس زاده ظهر امروز در دیدار با ملازم الحسینی معاون فنی و عمران آستان قدس رضوی(ع) درباره ادامه عملیات اجرایی مجتمع آموزشی امام رضا(ع) مهرشهر بیرجند بحث و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار بر ادامه و تکمیل عملیات اجرایی فاز اول این مجتمع آموزشی (دبستان دوره اول و دوم)  در قالب 18 کلاس درس تأکید شد.قول مساعد تأمین اعتبار لازم و تکمیل فاز اول این پروژه تا انتهای سال جاری از نتایج این نشست بود.

این دیدار با حضور مدیرکل و معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی انجام شد.

برنامه ریزی برای احداث 20 کلاس درس در مناطق حاشیه شهر بیرجند

 همچنین در دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، برای احداث 20 کلاس درس در مناطق حاشیه شهر بیرجند برنامه ریزی شد.

عباس زاده در دیدار رضایی خیر مدرسه ساز از اقدامات این خیر بزرگوار در ساخت فضاهای آموزشی استان تقدیر و تشکر کرد.در این دیدار مقرر شد؛ عملیات اجرایی این 20 باب کلاس درس جدید به زودی آغاز شود، این کلاس ها در روستاهای حاجی آباد، دستگرد و امیرآباد شهرستان بیرجند احداث می شوند.

بنا به تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور و اعتبارات دولتی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برای اجرای عملیات تکمیلی  این پروژه تأمین خواهد شد.

بیش از 50 درصد مدارس استان کرمان خیرساز استرقابت 12 هزار و 500 دانش‌آموز خوزستانی برای ورود به پایه دهم مدارس نمونه دولتیاستاندار بوشهر: کتابخانه استاندارد در مدارس استان احداث شود

این دیدار با حضور مدیرکل و معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس  و نیز  مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان انجام شد.

انتهای پیام/250/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات اجرایی مجتمع آموزشی مدارس استان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انعقاد قرارداد مکانیزه‌سازی پایانه مواد معدنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به ارزش سرمایه‌گذاری حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان و شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲، گفت: فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک  مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و  اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد.


ابوطالب گرایلو در ادامه روند صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی در چند سال اخیر را رو به رشد کرد و بر ضرورت ساماندهی آن در قالب یک پایانه مجهز به منظور افرایش بهره وری عملیات تخلیه و بارگیری تأکید کرد و افزود: رشد ترافیک و جذب مشتریان جدید از اهم اهداف برای سرمایه‌گذاری در این پایانه است.


وی ادامه داد: در این قرارداد، ضمن بهسازی و نوسازی تأسیسات، محوطه‌ها و انبارها، خرید و تأمین تجهیزات پیشرفته به منظور تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال، افزایش سهم منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از صادرات و واردات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی مد نظر است.


گرایلو می‌گوید: در جریان این نشست مقرر شد شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی با اهتمام ویژه به برنامه‌ریزی دقیق به منظور انجام عملیات تخلیه و بارگیری، همزمان در خصوص شروع عملیات اجرایی توسعه سرمایه‌گذاری اقدام کند.


با انعقاد این قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر ۴۰ هکتار ضمن ایجاد ۲۰۰ نفر فرصت اشتغال، شاهد افزایش صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی، کود شیمیایی و افزایش سهم استان خوزستان در صادرات غیرنفتی کشور و ایجاد فرآیند‌های استاندارد عملیات تخلیه و بارگیری در کنار ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد