Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@03:53:33 GMT

رابطه اسکوچیچ با بازیکنان تیم ملی بد شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۶۷۴۳

رابطه اسکوچیچ با بازیکنان تیم ملی بد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشریه ساپو دسپورتو پرتغالی در گزارشی مفصل به وضعیت ۳۲ تیم حاضر جام جهانی پرداخت و در خصوص گروه B و تیم ملی کشورمان نیز صحبت کرد.

نشریه پرتغالی درباره تیم ملی ایران نوشت: شکست در بازی دوستانه مقابل الجزایر زنگ خطر را به صدا درآورد. این شکست باعث شد تا رابطه اسکوچیچ و بازیکنان ایرانی بد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش نامش بر سر زبان‌ها افتاد و باید ببینیم که چه اتفاقی در تیم ملی ایران رخ خواهد داد.

Sapo desporto ادامه داد: خط حمله تیم ملی ایران پتانسیل هیجان انگیزی دارد. آنها بازیکنانی مثل طارمی، آزمون، جهانبخش، قلی زاده و صیادمنش را در اختیار دارند. با این حال شکست مقابل کره جنوبی و الجزایر موجی منفی به راه انداخته که آنها مجبور به دفاع باثبات‌تر در این رقابت هستند. بازنگری نام ها در بخش دفاعی باید تسریع شود تا ایران بار دیگر هماهنگی تاکتیکی خود را در ادامه مسابقات پیدا کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه B جام جهانی با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا دیدار خواهد کرد.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1644233

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!

جنجال سیاسی در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن، باعث لغو در یک دیدار حساس شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نبرد حساس تیم‌های فوتبال رنسانس دبرکان مراکش و یونیون اسپورتیودلامدینای الجزایر در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های آفریقا به دلیل طراحی پیراهن نماینده مراکش لغو شد.

 اعضای تیم رنسانس دبرکان جمعه شب وارد فرودگاه الجزیره شدند و درست در بدو ورود‌شان به دردسر افتادند، چرا که مقامات امنیتی فرودگاه از خروج چمدان‌های‌شان به دلیلی طراحی یونیفرم آنها ممانعت به عمل آوردند.

در طراحی لباس‌های متحدالشکل اعضای تیم رنسانس دبرکان مراکش، نقشه این کشور به انضمام بخشی از منطقه مورد مناقشه صحرای غربی درج شده بود که این موضوع خشم مسئولان کشور میزبان را برانگیخت.

دیگر خبرها

  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود