Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه پرتغالی به بررسی وضعیت فعلی تیم ملی ایران پرداخته است

نشریه پرتغالی در خصوص تیم ملی ایران پیش از جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، نشریه ساپو دسپورتو پرتغالی در گزارشی مفصل به وضعیت 32 تیم حاضر جام جهانی پرداخت و در خصوص گروه B و تیم ملی کشورمان نیز صحبت کرد.

نشریه پرتغالی درباره تیم ملی ایران نوشت: شکست در بازی دوستانه مقابل الجزایر زنگ خطر را به صدا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست باعث شد تا رابطه اسکوچیچ و بازیکنان ایرانی بد شود. کارلوس کی‌روش نامش بر سر زبان‌ها افتاد و باید ببینیم که چه اتفاقی در تیم ملی ایران رخ خواهد داد.

Sapo desporto ادامه داد: خط حمله تیم ملی ایران پتانسیل هیجان انگیزی دارد. آنها بازیکنانی مثل طارمی، آزمون، جهانبخش، قلی زاده و صیادمنش را در اختیار دارند. با این حال شکست مقابل کره جنوبی و الجزایر موجی منفی به راه انداخته که آنها مجبور به دفاع باثبات‌تر در این رقابت هستند. بازنگری نام ها در بخش دفاعی باید تسریع شود تا ایران بار دیگر هماهنگی تاکتیکی خود را در ادامه مسابقات پیدا کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه B جام جهانی با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا دیدار خواهد کرد.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت