Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:36:12 GMT

نفتالی بنت به کناره‌گیری از سیاست می‌اندیشد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۷۱۶۸

نفتالی بنت به کناره‌گیری از سیاست می‌اندیشد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع رسانه‌ای می‌گویند که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی برداشته شدن اولین گام کنست برای انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام، قصد دارد به صورت موقت از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری کند.

شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنت تصمیم دارد که در انتخابات آتی شرکت نکند، اگرچه این نخست‌وزیر عضو حزب یامینا، به این موضوع به صورت قطعی اشاره نکرده اما این ایده و تصمیم خود را در جلسه‌ای با سایر اعضای حزب یامینا طرح کرده است هرچند که هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، اعضای حزب یامینا در کنست از بنت خواستند تا تصمیمی سریع بگیرد و سرنوشت این حزب را مشخص کند به همین دلیل انتظار می‌رود که وی از سیاست کناره‌گیری کند و دیگر نامزد نشود.

دیروز (چهارشنبه، ۲۲ ژوئن)، ۱۱۰ نماینده از ۱۲۰ نماینده کنست، به طرح اولیه انحلال پارلمان این رژیم رأی مثبت دادند تا نخستین گام برای برگزاری پنجمین انتخابات در اراضی اشغالی در سه سال و نیم گذشته اتخاذ شود.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد که این مصوبه اکنون به کمیته قانون اساسی پارلمان ارجاع داده می‌شود تا مسیر برای رأی‌گیری دوم و سوم درباره انحلال پارلمان هموار شود. انتظار می‌رود رأی‌گیری دوم و سوم طی هفته جاری برگزار شود. 

این رأی‌گیری در حالی برگزار شد که روزنامه عبری «هاآرتص» پیش از این گزارش داده بود  «نفتالی بنت» و «یائیر لاپید» توافق کرده‌اند بر سر انحلال کنست در  رأی‌گیری کنند و چنانچه این رأی‌گیری تصویب شود لاپید نخست‌وزیر «موقت» بعدی کابینه تل‌آویو خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نخست وزیر رژیم صهیونیستی انحلال انحلال کنست کناره گیری از سیاست رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت وحید جلال زاده در صفحه شخصی خود در ویراستی، نوشت:

زیاده گویی،تمامیت خواهی و مخالفت خوانی های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

دیگر خبرها

  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوشی صهیونیست‌هاست
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • مقام ارشد حماس : انحلال شاخه نظامی به شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین / مرزهای 67 را قبول می کنیم
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس