Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در مراسم آغازین عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی نسیم‌شهر و مرکز تولد بیمارستان امام حسین (ع) توسط خیرین سلامت اظهار داشت: تلاش خیرین در آغاز عملیات عمرانی بیمارستان نسیم‌شهر و مرکز تولد شهر گلستان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه درمانی در نقاط مختلف کشور توسط خیرین ساخته می‌شود افزود: کمبود تخت بیمارستانی در بهارستان بسیا زیاد است و باید این کمبودها جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: دو پروژه بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نسیم‌شهر و مرکز تولد بیمارستان امام حسین (ع) شهر گلستان توسط خیرین ساخته خواهد شد و تا پایان اتمام این پروژه‌ها خیرین پای‌کار خواهند بود.

در ادامه این مراسم فرماندار بهارستان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد این شهرستان اظهار داشت: بهارستان سومین شهرستان پرجمعیت استان تهران است که مردم در فضای ۶۴ کیلومتر مربع زندگی می‌کنند.

عبدالله نوحی با اشاره به کمبود برخی شاخص‌ها و سرانه‌ها در بهارستان گفت: جمعیت ۷۰۰ هزار نفری بهارستان تنها یک بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی دارد که خدمات کلینیکی و درمانگاهی آن در پاساژ شهرداری گلستان انجام می‌گیرد.

فرماندار بهارستان با تأکید بر سرعت ساخت بیمارستان نسیم‌شهر ابراز داشت: تمام مسئولین به همراه مردم و خیرین ید واحده برای ساخت بیمارستان هستند.

نوحی در پایان موقعیت مکانی بیمارستان نسیم‌شهر را بسیار مطلوب عنوان و خاطرنشان کرد: این بیمارستان در کناره اتوبان تهران ساوه می‌تواند دسترسی مردم را تسهیل و در مواقع بحران پوشش مناسبی در حوزه درمانی باشد.

کد خبر 5521817

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسن نامی ریاست سازمان مدیریت بحران کشور ساخت بیمارستان شهرداری نسیم شهر بوشهر کرمانشاه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آمار کرونا سفر استانی اردبیل مشهد ویروس کرونا بیرجند آبرسانی سنندج کنگره شهدا توسط خیرین نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال