Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید قیصرپناه روز پنجشنبه در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک که به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد به دستور امام راحل برگزار شد اظهار داشت: روستا، محلی برای اشاعه فرهنگ اصیل همدلی و همراهی مردم با یکدیگر است و قطعا اجرای هر نوع برنامه فرهنگی، اثربخشی بسیاری بر زندگی فردی و اجتماعی روستانشینان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دهه امامت و ولایت به عنوان فرصتی مناسب برای ترویج ارزش‌های اسلامی یاد کرد و افزود: عید سعید قربان، آغاز دهه امامت و ولایت، فرصت مغتنمی است که ارزش‌های اسلام ناب محمدی و فرهنگ علوی در جامعه اسلامی ترویج شود و روستا با فرهنگ ناب و بستر آماده، بهترین مکان برای تحقق این هدف والا است.

قیصرپناه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که "مسئله امامت و مسئله‌ ولایت و زنده نگهداشتن غدیر، به یک معنا زنده نگهداشتن اسلام است" تصریح کرد: امروز ولایت فقیه ستون اصلی جامعه اسلامی است و باید از فرصت دهه ولایت و امامت و دو عید بزرگ قربان و غدیر با اجرای ویژه‌ برنامه‌های محتوایی و متنوع استفاده کرد و ارزش و جایگاه ولایت در اسلام برای مردم تبیین شود.

وی از آمادگی مناطق روستایی قرچک برای ورود به ایام دهه ولایت و امامت خبر داد و افزود: به منظور گسترش فرهنگ دینی و معنوی و انتقال پیام غدیر برنامه‌های متنوعی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در ۸ روستای بخش مرکزی اجرا می‌شود که از آذین بندی و نورافشانی کوچه‌ها و خیابان‌های روستا، مدیحه سرایی و برپایی جشن ولایت بخشی از این برنامه‌ها است.

بخشدار مرکزی قرچک تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با اداره تبلیغات اسلامی، هر شب در یکی از روستاهای شهرستان قرچک، برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و مذهبی با مشارکت آحاد روستائیان برگزار می‌شود تا به واسطه این برنامه‌ها، زمینه آشنایی مردم با فلسفه غدیر و جایگاه ولایت فقیه فراهم شود.
فاصله بین عید قربان تا عید غدیر، دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.
قرچک، شهرستانی تک بخشی است که با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
شهرستان قرچک از ۱۱ روستا برخوردار است که از این تعداد ۸ روستا دارای شورای اسلامی و دهیار است و ۳۰ درصد از جمعیت شهرستان قرچک در این مناطق سکونت دارند.

برچسب‌ها عید سعید قربان عید سعید غدیرخم قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان عید سعید غدیرخم قرچک عید سعید قربان عید سعید غدیرخم قرچک شهرستان قرچک برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد