Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان شیلات کشور گفت: از سرمایه گذاری در اجرای طرح های آبزی پروری و صنایع وابسته حمایت جدی می کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ در سی و ششمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی استان قزوین روز پنجشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار،  سید حسین حسینی رئیس سازمان شیلات کشور، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر مویدی رئیس موسسه آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی، میثم پیله فروش معاون اقتصادی استاندار و جمعی از فعالان عرصه کشاورزی، از ۴۷ نفر از کشاورزان نمونه ملی و استانی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید حسین حسینی در این مراسم اظهارداشت: امام راحل مردم را با کلید واژه جهاد آشنا کردند که امروز هم این محور با  تفکر و مدیریت جهادی می تواند راهگشای مشکلات کشور باشد.

وی افزود: جهاد سازندگی در زمان دفاع مقدس توانست خدمات ارزشمندی در پشتیبانی از جنگ ایفا کند و امروز با همان رویکرد میتوانیم به توسعه و عمران کشور کمک کنیم.

رئیس سازمان شیلات کشور یادآورشد: تحریم ها در واقع ظلم ناجوانمردانه به کشوری است که دنبال خودکفایی می رود لذا بدخواهی دشمنان ایجاب می کند با سرعت بیشتری به سمت خودکفایی کشاورزی برویم و از وابستگی نجات یابیم.

حسینی بیان کرد: ایران با گذشته تاریخی غنی و نیروی انسانی و امکانات و ظرفیت های بالقوه می تواند در کم اثرکردن تحریم ها با تامین امنیت غذایی موفق باشد و در این عرصه بخش کشاورزی اهمیت دوچندان دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: اگر از کشاورزی صحبتی شود بدون تردید دشت قزوین به عنوان یک ظرفیت بی نظیر در اذهان تداعی می کند و در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین باید از این ظرفیت بهتر استفاده کنیم.

رئیس سازمان شیلات افزود: استان قزوین در حوزه شیلات و ماهی های زینتی و نیز صنایع وابسته ظرفیت های ارزشمندی دارد که تلاش می کنیم با حمایت های جدی زمینه توسعه این صنعت در استان را بیشتر از گذشته مهیا کنیم.

حسینی گفت: با نگاه هم زیستی کشاورزی و صنعت می توان به دستاوردهای خوبی رسید و اشتغال و تولید را رونق بخشید.

در ادامه از 10 کشاورز نمونه ملی و 37 کشاورز نمونه استانی تجلیل شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید حسین حسینی جهاد کشاورزی قزوین رئیس سازمان شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • ارتباط شبه سوئیفت و تجارت با ۱۰ کشور از طریق ارزهای ملی
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد