Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار چالدران گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها ضمن پایدار سازی اشتغال در زمینه کشاورزی شاهد رونق تولیدات در این بخش نیز خواهیم بود.

محمدرضا عبدالله نژاد می گوید: این طرح‌ها شامل دستگاه ضد بارش تگرگ با تحت پوشش قرار دادن ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی، سیستم‌های نوین آبیاری کشاورزی، احداث استخر و کانال‌های کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: واحد تولیدی پرورش شترمرغ با ظرفیت تولید سه هزار ۵۰۰ قطعه جوجه و پرورش ۳۰۰ قطعه شترمرغ از جمله دیگر طرح‌های افتتاح شده است.

فرماندار چالدران می گوید: همچنین با هدف حمایت از کشاورزان عملیات اجرایی چهار طرح آب و خاک در زمینه احداث کانال‌های بتنی و استخر‌های ذخیره آب نیز آغاز شد.

عبدالله نژاد گفت: برای اجرای این چهار طرح بیش از ۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

او گفت: استفاده بهینه از آب کشاورزی، جلوگیری از هدر رفت آب و بالا بردن میزان تولیدات کشاورزی از جمله اهداف مهم اجرای این طرح‌ها است.

فرماندار چالدران گفت: تاکنون در یک هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان سیستم آبیاری تحت فشار، ۱۳۰ کیلومتر خط انتقال آب و ۲۰ کیلومتر کانال آبرسانی احداث شده است

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح کشاورزی چالدران بهره برداری طرح آبیاری نوین آذربایجان غربی فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار