Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از ۳ شرکت کارآفرین در بجنورد بازدید و پیشنهاد کرد نخستین مرکز کاریابی هنرهای تجسمی کشور در بجنورد تاسیس شود.

به گزارش ایسنا، محمود کریمی بیرانوند، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، در جریان سفر استانی رییس جمهوربه خراسان شمالی، از سه شرکت کارآفرین در بجنورد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  در بازدید از کارگاه تولیدی لوازم یک بار مصرف بیمارستانی و تولید محصولات بهداشتی مهر و امید پویان مهر که توسط ۴۰ نفر از معلولان در شهرک کارگاهی بجنورد برپا شد، ضمن ارائه بسته پیشنهادی خود برای بازاریابی تولیدات این کارگاه مورد حمایت بهزیستی وعده داد در صورت تامین هزینه خرید یک دستگاه خودرو ون توسط خیرین ۵۰ درصد دیگر را این وزارتخانه تامین خواهد کرد.

شرکت تعاونی فرش و گلیم روژین دیگر مقصد معاون وزیر و دیگر مسئولان همراه بود که پس از پایان این بازدید و شنیدن سخنان رئیس این شرکت تعاونی با توجه به اظهارات معصومه دولفقاری مبنی بر تحمیل هزینه های اضافی برای تولید محصولات منحصر به فرد این شرکت، کریمی بیرانوند خواستار تهیه یک طرح توجیهی برای جذب سرمایه گذار زنجیره تامین فرش و گلیم دستی از طرف این شرکت در خراسان شمالی شد تا این وزارتخانه بتواند اقدامات خود را برای جذب سرمایه گذار انجام دهد.

کریمی بیرانوند و هیئت همراه همچنین پس از بازدید از آموزشگاه آزاد و فنی چلیپا ضمن راهنمایی مدیر این آموزشگاه برای چگونگی جذب تسهیلات در راستای توسعه فعالیت و کارآفرینی این شرکت پیشنهاد کرد این شرکت اقدام به دریافت مجوز کاریابی کند تا نخستین کاریابی هنرهای تجسمی ایران در بجنورد تاسیس شود.

آیت‌الله رییسی، رییس جمهور، صبح امروز، دوم تیرماه 1400 به خراسان شمالی سفر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر استانی رئیسی خراسان شمالي اداره کار استانی اجتماعی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی از رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در این استان در سال گذشته خبر داد.

دکتر هادی نوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رتبه دوم کشوری برای انتقال خون خراسان شمالی اظهار کرد: انتقال خون استان رتبه دوم در دو بخش رشد اهدای خون، رشد اهدای خون بانوان و رتبه دوم در شبکه ملی خون رسان را در کشور کسب کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل اهداکنندگان خراسان شمالی در تامین خون استان و بخشی از کشور تصریح کرد: انتقال خون خراسان شمالی به برکت حضور اهداکنندگان خیرخواهی که همیشه همراه بیماران بودند در سال گذشته در دو بخش مهم و یک بخش حیاتی حائز رتبه دوم کشوری در تامین خون و فرآورده های خونی شد.

دکتر نوری با بیان اینکه در فصول مختلف به خصوص فصول سرد سال میزان اهدای خون به طور چشمگیری کاهش می یابد اهداکنندگان استان با آگاهی از این موضوع زمستان امسال برای تامین خون استان و شبکه ملی خونرسان کشور سنگ تمام گذاشتند به طوری که استان خراسان شمالی بعد از استان لرستان در رتبه دوم مشارکت در شبکه ملی خون رسان قرار گرفت.

وی افزود: طی سال گذشته میزان اهدای خون در استان بیش از ۱۶ درصد با افزایش روبرو بود و این در حالی است که در این شاخص هم رتبه دوم کشوری از آن خراسان شمالی شد.

این مقام‌مسئول ادامه داد: رشد اهدای خون بانوان که از موارد قابل اهمیت در سازمان انتقال خون ایران نیز به شمار می رود در استان با رشد هشت درصدی مواجه بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی