Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این نشست روز گذشته با حضور دکتر محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، قادر کلیج معاون استاندار باتمان، عبدالوهاب کوسن شهردار باتمان، شعنول اوزتورک فرماندار حَسن کِیف از شهرهای باتمان، محمد احسان اصلانلی مدیر گردشگری استان باتمان و جمعی از مدیران کانون و باتمان ترکیه در محل دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین صوفی در این دیدار با اشاره به اشتراکات متعدد فرهنگی، تاریخی و اجتماعی ایران و ترکیه و قدمت تعاملات اقتصادی و گردشگری دو کشور پیشنهاداتی را در راستای توسعه همکاری های مشترک ارائه کرد.

اجرای طرح های سرمایه گذاری گردشگری در باتمان و برخی شهرهای ایران، تبادل گردشگر، برگزاری رالی های تفریحی، گردشگری و خانوادگی، برگزاری رالی های هنرمندان، ورزشکاران و ... باتمان و کشورمان، برپایی نمایشگاه های گردشگری، اجرای تورهای گردشگری خودرویی و موتوری، برگزاری هفته های فرهنگی، استفاده از ظرفیت های رادیو و تلویزیون دو کشور به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری دو کشور از مهمترین موضوعاتی بود که رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان پیشنهاد ارائه کرد.

صوفی همچنین پیشنهاد داد کمیته ای مشترک میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و استانداری باتمان برای سرعت بخشیدن به همکاری ها، انجام برنامه ریزی، تنظیم زمانبندی و پیگیری امور و طرح ها تشکیل شود.

قادر کلیج معاون استاندار باتمان در ادامه دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با ابراز خرسندی از سفر به ایران با هدف توسعه مناسبات و تقویت همکاری های مشترک به ویژه در حوزه فعالیت های اتومبیلرانی و برگزاری رالی های مشترک گفت: به عنوان نماینده رسمی دولت ترکیه قول ایجاد تسهیلات و امکانات لازم در مسیر دوستی با ایران که بیش از هر موضوعی برایمان دارای ارزش و اهمیت است را به شما می دهیم.

منبع: الف

کلیدواژه: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزاری رالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است

به گزارش خبرگزاری صداو سیما؛ نخست وزیر بورکینافاسو در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا با معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.  در این دیدار آقای مخبر، با تاکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشور‌های آفریقایی، گفت: تهران در همین راستا علاقه‌مند است مناسبات خود را به صورت همه جانبه با کشور‌های آفریقایی و بویژه بورکینافاسو گسترش دهد.

معاون اول رییس جمهور همچنین ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی سفارت بورکینافاسو در تهران در سال گذشته و بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی برای ارتقاء مناسبات فی مابین وجود دارد افزود: امضای اسناد همکاری در نخستین اجلاس کمیسیون مشترک، مناسبات تهران–واگادوگو را وارد دوره جدیدی کرده که لازم است دو کشور روند اجرایی کردن این اسناد را تسریع کنند.

نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با قدردانی از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران گفت: روابط دو کشور از سابقه خوبی برخوردار است و بورکینافاسو خواستار استفاده از توانمندی‌ها و تجربیات ایران در عرصه‌های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان و علم و فناوری است.

دیگر خبرها

  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک